3p

A címkenyomtatás kulcsfontosságú kérdés lehet egy vállalkozás esetében, ráadásul nemcsak a termékinformációk tekintetében, hanem marketingstratégia szempontjából is. Ha azon gondolkodunk, hogy érdemes-e beruházni egy saját címkenyomtatóba, ez a cikk segíthet a döntésben.

Ezekben az esetekben megfontolandó

Címkenyomtató beszerezése javasolt, ha rendszeresen kell biztosítani a megfelelő mennyiséget. Ha a vállalkozásunk napi szinten 1000-3000 címkét használ, például csomagoláshoz, termékjelöléshez vagy logisztikai célokra, a saját nyomtató jelentősen csökkentheti a költségeket, és növelheti a hatékonyságot. 

Folyamatos címkézési igény esetén tehát ideális választás, különösen az élelmiszeriparban, kozmetikai szektorban vagy webshopoknál, ahol a címkék elengedhetetlenek. A saját nyomtató rugalmasságot biztosít, hiszen a címkéket gyorsan létrehozhatjuk a terveknek megfelelően. Kiváltképp fontos, ha sürgős megrendeléseket kell teljesíteni.

Szintén megfontolandó, ha változatos és egyedi címkékre van szükségünk: előfordulhat, hogy speciális mintákkal, grafikákkal kell ellátni, például promóciók, szezonális kampányok esetében. Saját nyomtató révén lehetőségünk nyílik a testre szabott opciók gyártására is. 

Új termékek bevezetésénél egyértelműen előny, ha rendelkezünk saját címkenyomtatóval, így könnyebben tesztelhetjük a dizájnt és a fogyasztói reakciókat.

Költségoptimalizálás a fókuszban

Gondolhatunk rá hosszú távú befektetésként, ami mindenképpen megtérül, bár a kezdeti költségeket elő kell teremteni, rendszeresen alkalmazva azonban jelentős mértékű összeget spórolhatunk ezen a módon.

Amennyiben fontos a rugalmasság és a kontroll, a saját nyomtató beszerzése a legjobb megoldást jelenti. Ezáltal ráhatásunk lehet a minőségre és a megjelenésre. Emellett természetesen módot kínál a tesztelésre, kísérletezésre is, ha például különféle formátumokat, dizájnokat próbálnánk ki.

Milyen vállalkozások számára ideális?

Érdemes saját címkenyomtatóra beruháznia a webshopoknak és kézműves vállalkozásoknak, ugyanis így még professzionálisabb megjelenés biztosítható a termékeknek. Ajánlott élelmiszeripari cégeknek is, ahol fontos, hogy gyorsan és költséghatékonyan készüljenek el a címkék. A logisztikai és raktározási címkék előállítása saját készülékkel szintén egyszerűbb és olcsóbb lehet.

Címkenyomtatóba akkor érdemes beruházni például a Godex címke nyomtató révén, ha a vállalkozásunk rendszeresen és változatos célokra használ címkéket, illetve fontos számunkra a rugalmasság, a gyors reagálás, valamint a hosszú távú költségmegtakarítás.

Ha a fentiek valamelyike fennáll, mindenképpen fontoljuk meg a készülék beszerzését, hiszen komoly előnyt jelent, és nem kevés anyagi megtakarítással jár.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Szerencsétlen gazdagok: beütött a rolexes probléma
Buksza blog | 2025. január 3. 10:39
Teszteli a luxuscikkek legendás érzéketlenségét az áremelkedésekkel szemben a Rolex azzal, hogy jelentősen emeli aranyóráinak árát. Az arany drágulásából fakadó költségnövekedést áthárítja vevőire.
Vásárló Folytatódhat a csokirémálom
Privátbankár.hu | 2025. január 2. 15:43
Az elmúlt évek arról szóltak, hogy a kakaóbab-termelő vidékeken kialakult kedvezőtlen időjárás miatt felment az ára a csokoládé nélkülözhetetlen összetevőjének. Most újabb rossz hírek jöttek. 
Vásárló Európa közepén rabszolgamunkával vádolnak egy vállalatot
Buksza blog | 2025. január 1. 15:21
Nem kell a világ szegény sarkaiba menni azért, hogy rabszolgamunkával vádolható cégeket találjanak a hatóságok, bírósági dokumentumok szerint elég Észak-Olaszországban körülnézniük.
Vásárló Átlépett az öt számjegyű ligába az Aldi, a Lidl és a Penny hármasa
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. december 30. 05:45
Tavaly még 10 ezer forintnál kevesebbet kellett fizetni a javarészt alapvető élelmiszereket tartalmazó kosárért a diszkontokban. Az idén viszont csaknem 12 ezer forintot. 
Vásárló Új címke került a régi élelmiszerekre, amitől „egészségesebbek lettek”
Buksza blog | 2024. december 22. 17:09
A korábban mérgelődő élelmiszeripari vállalatok észrevették, hogy egyre többen kapnak súlycsökkentő gyógyszereket, ami magában hordoz egy jó lehetőséget.
Vásárló Luxuscikkek „bagóért”: megjelent a „lefelé eladás”
Buksza blog | 2024. december 22. 16:16
A luxustermékek egyik jellemzője volt, hogy a piacuk válságálló, érzéketlenek az általános kereslet hullámzására, ám ez sem látszik már örök igazságnak.
Vásárló Veszedelmes járvány jelent meg Magyarország határánál
Privátbankár.hu | 2024. december 22. 13:21
Szerbiában a magyar határ közelében ismét megjelent az afrikai sertéspestis, ami jelenős veszteséget okozhat a sertésállományban. A belgrádi kormány rendkívüli intézkedéseket vezetett be.
Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG