A webáruház kiválasztásának szempontjai
Más webáruházat részesítünk előnyben, ha egyszerre kell sok mindent beszereznünk, és megint mást, ha egy specifikus terméket keresünk. A karácsonyi időszakban az előbbi a preferáltabb, hiszen időt, energiát, ezáltal pénzt spórolunk meg azzal, ha nem kell órákat eltöltenünk webáruházak keresésével és böngészésével, és már célzottan tudunk egy adott árucikket kiválasztani.
A BestMarkt minden területet felölelő termékkínálata nem mutat hiányosságot. Bármire van szükségünk az ajándékozás nagy forgatagában, biztosak lehetünk benne, hogy bőséges választékkal vár minket. Mindezek mellett részletes termékinformációkat, valamint az adott kategóriára vonatkozó leírásokat olvashatunk egy-egy oldalon, amelyek segítik a döntéshozatalt, ha nem ismerjük a terméket vagy nem tudjuk valamiért letenni a voksot egy adott árucikk mellett.
Az ügyfélszolgálat fontossága
Mind a megrendelés, mind pedig az árukiszállítás folyamatában akadhatnak olyan pontok, amikor szükségünk van egy segítő kézre. Mivel nem tudunk személyesen egy konkrét boltba bemenni érdeklődni, ezért a telefon túloldalán lévő munkatárs szerepe nélkülözhetetlen. Ő képezi a kapcsot a webáruház és mi, azaz a vásárlók között. Ha valahol elakadás van, neki kell segíteni megoldani a problémákat.
Ugyanígy, ha a kiszállított termékkel van valami gond, akkor egy jól működő webáruház fel van készülve arra, akár egy túlzsúfolt karácsonyi időszakban is, hogy egy hibás terméket visszavegyen, javítson, az árát visszatérítse vagy a vevő által kért termékre kicserélje.
Garanciális szervizszolgáltatás
A BestMarkt webáruház a garanciális műszaki termékei esetében saját szervizhálózattal rendelkezik, így a legtöbb termékét igyekszik saját hatáskörben kijavítani. Ha ez mégsem sikerül, akkor pedig elküldi a gyártóhoz javításra.
Tisztában kell lenni a garanciális javítás területeivel, akármilyen hiba nem minősül garanciális hibának. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó nem működés pl. nem orvosolható sem a forgalmazó, sem a gyártó által. A garanciális szerviz teljesítéséhez szükséges adatok és feltételek, valamint a visszaküldéssel vagy cserével kapcsolatos további információk a BestMarkt oldalán olvashatók.
Visszatérve az elégedettség kérdésére, ha hibás a termék, az lesz a legboldogabb vevő, aki megoldást kap a problémájára, ráadásul olyat, amely szerepel az ő lehetséges elvárásai között. Ilyen esetben még inkább ragaszkodni fog ehhez a webáruházhoz, és később felmerülő igényei esetén is ide fog visszatérni.