3p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Kométa egy korábbi reklámkampánya körül vizsgálódott a GVH, végül a vállalkozás gálás ajánlatot tett: felvilágosítja a fogyasztókat a témáról.
A GVH által vizsgált reklámkampány egyik kreatívja

A Koméa 2014 augusztusától „Mondjon igent az EGÉSZSÉGRE!”, „Magas hústartalommal az egészségért” szlogenek köré épített reklámkampányt indított. A GVH azt vizsgálta, hogy a készítmények kampányban hangsúlyozott ún. mentességének egészségre gyakorolt hatását lehet-e úgy értelmezni, hogy a „mentesség” és az egészség kapcsolata mindenkire, korlátozás nélkül érvényes-e - nem csak azokra, akik valamilyen allergiában szenvednek, érzékenységgel (intoleranciával) küzdenek.

A Kométa ugyan úgy értékelte, hogy kampánya nem volt jogsértő, ám ennek ellenére komplex, több elemből álló kötelezettségvállalást nyújtottak be, amit a GVH el is fogadott.

A GVH a vállalkozás számára kötelezettségként írta elő, hogy vállalásai alapján

  • hozza létre és tegye elérhetővé – összhangban a jogszabályokkal – a www.helyesentaplalkozom.hu weboldalt, amely tájékoztatást nyújt a fogyasztóknak a helyes és kiegyensúlyozott táplálkozással összefüggésben az egyes fogyasztói csoportok táplálkozási szükségletei közötti eltérésekről, kitérve a különböző összetevőktől „mentes” termékek fogyasztásakor figyelembe veendő körülményekre az allergiával vagy érzékenységgel (intoleranciával) küzdő fogyasztóknál, és azoknál is, akik ilyen allergiával vagy érzékenységgel nem rendelkeznek;
  • jelenítse meg a fenti weboldalra mutató felhívást a saját, www.kometa.hu honlapjának főoldalán;
  • indítson egy televíziós megjelenést is tartalmazó kommunikációs kampányt
    a fogyasztói tudatosság növelése, a táplálkozási szükségletek és az élelmiszer-választás témakörében, mintegy 10 millió forint értékben;
  • vegye igénybe széles szakmai körben elfogadott, független dietetikus, szükség szerint gasztrológus szakértők közreműködését a fenti tájékoztatások tartalmának kialakításakor;
  • alakítson ki és kezdjen működtetni egy versenyjogi és fogyasztóvédelmi jogszabályoknak való megfelelési programot, amely alkalmas jövőbeni jogsértések megelőzésére.

A Kométa már a versenyfelügyeleti eljárás vizsgálati szakában benyújtotta kötelezettségvállalási nyilatkozatát, ezzel időt és erőforrást spóroltak meg a GVH-nak, megszüntették a kifogásolt gyakorlatot, vállalásuk pedig túlmutat a konkrét ügyön - írja a GVH. Ráadásul az elmúlt 5 évben nem volt releváns jogsértése a cégnek - ezt mind pozitívumként értékelte a GVH.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG