3p

Ma már gyakorlatilag bárki készíthet merch terméket. Legyen szó márkáról, együttesről, sportklubról, városvezetésről, cégről vagy bármilyen szervezetről, a merch termékeknek egészen egyszerűen helye van a mindennapokban. Na, de mitől lesz egyedi és igazán ütős a merch?

Ezt leginkább a Creals.com Kft munkatársai tudják, akik merch termékek egész garmadáját készítették el az elmúlt 12 évben, mióta a pályán vannak. Nem a levegőbe beszélnek, hiszen a általános pólók mellett olyan végletekbe menő mercheken is dolgoztak mint a Margaret Island világító fülbevalói, vagy a Wellhello tanga bugyijai. Emellett pedig rengeteg zokni, pulcsi és póló dizájnt keltettek életre az elmúlt évek során.

A cég fő profilja textil, illetve ruházati termékek logózása és dekorálása. Az iparágban egyedülálló módon ügyfeleiknek teljes körű szolgáltatást nyújtanak. Nemcsak a beszerzésben, a gyártás koordinálásában, hanem akár igény szerint a termékek forgalmazásában, a kitelepülésben és a webshop-üzemeltetésben is aktívan részt vesznek.

A termékek többféle technológiával készülhetnek, amelyek lehetnek a szublimációs nyomás, a szitanyomás és a hímzés is. Ha neked is merch termékekre van szükséged, akkor egy egyszerű példán keresztül megismertetjük veled a folyamatot, és hogy mire kell ügyelni. Vegyünk például egy zenekart, amely merch termékeket szeretne piacra dobni.

A koncepció kidolgozása

Nem elég egy jónak tűnő terméket megalkotni, hiszen az is fontos, hogy a zenekar tagjai a magukénak érezzék azt. A létrejött póló vagy pulóver az együttest képviseli, így fontos, hogy jelentéssel bírjon számukra. Ezért kell részt venni a tervezési folyamatban. A szakértők természetesen vezetik a vezérfonalat, hogy egy igazán átgondolt, jól eladható áru jöjjön létre.

Inspiráció

Ez esetben a határ a csillagos ég. Olyan motívumokat, színeket, anyagokat, életérzéseket, illetve hazai és külföldi márkákat kell találni, melyek közel állnak az együtteshez. Az elkészülő darabok két lábon járó reklámként fognak szolgálni, így törekedni kell az időtlenségre, tehát ezek nem csak időszakos termékek. Habár egy-egy turné vagy új album kapcsán, akár erre is van lehetőség. A legfontosabb, hogy a végeredmény egy életérzést adjon át viselőjének.

Technikák és anyagok alkalmazása

Szinte mindent lehet dekorálni. A teszt szakaszban ez be is bizonyosodik. A lényeg, hogy olyan megoldás jöhessen létre, ami a leginkább passzol a megálmodott elképzeléshez. A Creals.com Kft innovatív technikákkal, mint például DTF gép segítségével készíti a pólókra a tartós, azonban vékony nyomatokat.

Gyártási folyamat, árazás

Ez esetben két opció áll rendelkezésre. A banda előre legyártat egy bizonyos mennyiséget, majd azt megvásárolja és addig árulja, amíg a készlet tart.

A második opció, a POD, azaz print on demand, vagyis a megrendelésnek megfelelő mennyiség kerül legyártásra. 

Árazáskor meg kell találni az arany középutat. A fölé- és az aláárazás egyaránt probléma. A szakértők tanácsát ez esetben is érdemes megfogadni.

Ha szeretnétek többet megtudni vagy ilyen termékeket készíteni, akkor keressétek bizalommal a Creals.com Kft. csapatát.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG