3p

Ma már gyakorlatilag bárki készíthet merch terméket. Legyen szó márkáról, együttesről, sportklubról, városvezetésről, cégről vagy bármilyen szervezetről, a merch termékeknek egészen egyszerűen helye van a mindennapokban. Na, de mitől lesz egyedi és igazán ütős a merch?

Ezt leginkább a Creals.com Kft munkatársai tudják, akik merch termékek egész garmadáját készítették el az elmúlt 12 évben, mióta a pályán vannak. Nem a levegőbe beszélnek, hiszen a általános pólók mellett olyan végletekbe menő mercheken is dolgoztak mint a Margaret Island világító fülbevalói, vagy a Wellhello tanga bugyijai. Emellett pedig rengeteg zokni, pulcsi és póló dizájnt keltettek életre az elmúlt évek során.

A cég fő profilja textil, illetve ruházati termékek logózása és dekorálása. Az iparágban egyedülálló módon ügyfeleiknek teljes körű szolgáltatást nyújtanak. Nemcsak a beszerzésben, a gyártás koordinálásában, hanem akár igény szerint a termékek forgalmazásában, a kitelepülésben és a webshop-üzemeltetésben is aktívan részt vesznek.

A termékek többféle technológiával készülhetnek, amelyek lehetnek a szublimációs nyomás, a szitanyomás és a hímzés is. Ha neked is merch termékekre van szükséged, akkor egy egyszerű példán keresztül megismertetjük veled a folyamatot, és hogy mire kell ügyelni. Vegyünk például egy zenekart, amely merch termékeket szeretne piacra dobni.

A koncepció kidolgozása

Nem elég egy jónak tűnő terméket megalkotni, hiszen az is fontos, hogy a zenekar tagjai a magukénak érezzék azt. A létrejött póló vagy pulóver az együttest képviseli, így fontos, hogy jelentéssel bírjon számukra. Ezért kell részt venni a tervezési folyamatban. A szakértők természetesen vezetik a vezérfonalat, hogy egy igazán átgondolt, jól eladható áru jöjjön létre.

Inspiráció

Ez esetben a határ a csillagos ég. Olyan motívumokat, színeket, anyagokat, életérzéseket, illetve hazai és külföldi márkákat kell találni, melyek közel állnak az együtteshez. Az elkészülő darabok két lábon járó reklámként fognak szolgálni, így törekedni kell az időtlenségre, tehát ezek nem csak időszakos termékek. Habár egy-egy turné vagy új album kapcsán, akár erre is van lehetőség. A legfontosabb, hogy a végeredmény egy életérzést adjon át viselőjének.

Technikák és anyagok alkalmazása

Szinte mindent lehet dekorálni. A teszt szakaszban ez be is bizonyosodik. A lényeg, hogy olyan megoldás jöhessen létre, ami a leginkább passzol a megálmodott elképzeléshez. A Creals.com Kft innovatív technikákkal, mint például DTF gép segítségével készíti a pólókra a tartós, azonban vékony nyomatokat.

Gyártási folyamat, árazás

Ez esetben két opció áll rendelkezésre. A banda előre legyártat egy bizonyos mennyiséget, majd azt megvásárolja és addig árulja, amíg a készlet tart.

A második opció, a POD, azaz print on demand, vagyis a megrendelésnek megfelelő mennyiség kerül legyártásra. 

Árazáskor meg kell találni az arany középutat. A fölé- és az aláárazás egyaránt probléma. A szakértők tanácsát ez esetben is érdemes megfogadni.

Ha szeretnétek többet megtudni vagy ilyen termékeket készíteni, akkor keressétek bizalommal a Creals.com Kft. csapatát.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG