3p

Bármilyen terméket, szolgáltatást is kínálunk az embereknek, ha azt szeretnénk, hogy sikeresen működjön, és pénzügyileg is jövedelmező legyen a vállalkozásunk, akkor nélkülözhetetlen, hogy a marketingre is kellő figyelmet szenteljünk.

Ez egy rendkívül széles, szerteágazó szakterület, aminek többek között része a célközönségünk elérése is – organikusan vagy pedig fizetett hirdetések által. Ez utóbbiak esetében mindenképpen érdemes kiaknázni a Google Ads hirdetések nyújtotta lehetőségeket.

Amennyiben egyedül nem bírunk el a feladattal, akkor érdemes egy hozzáértő digitális marketing és hirdetés stratéga segítségét kérni, aki stabil szakmai hátterével és tapasztalatával új lendületet ad a marketingünknek. 

Mai írásunkban azt fogjuk egy kicsit tüzetesebben is megnézni, hogy ha mégis belevágunk, akkor mit tehetünk annak érdekében, hogy sikeresek legyenek a hirdetéseink.

Mindennek az alapja: a célkitűzések pontos meghatározása

A Google Ads kampányok elindítása, illetve kezelése során több kulcsfontosságú dologra is oda kell figyelni. Mindenekelőtt pontosan meg kell határozni azokat a célokat, amiket a kampányokkal el szeretnénk érni. Ez lehet például a márkaismertség, a weboldal forgalmának vagy a konverzióknak a növelése.

A célkitűzések egyértelmű, világos meghatározása nemcsak a hirdetések kialakításához nélkülözhetetlenek, hanem az eredmények méréséhez is. Minden esetben meg kell határoznunk a megfelelő mérőszámokat (KPI-okat) is, ez lehet például a megjelenések száma, a kattintási arány, a vásárlás, a kapcsolatfelvétel vagy egyéb konverzió száma.

Fontos a folyamatos elemzés, értékelés

Természetesen a munkánk nem ér véget azzal, hogy létrehoztuk a Google Ads hirdetéseinket. Sőt, az igazi munka csak ezt követően kezdődik, ugyanis a kampányokat folyamatosan nyomon kell követni, elemezni, értékelni kell a teljesítménymutatók függvényében.

Ha szükséges, el kell végezni a módosításokat, finomhangolásokat

Ha pedig azt látjuk, hogy a kampányaink nem hozzák a várt eredményeket, akkor szükség lehet bizonyos változtatások, módosítások elvégzésére is.

Előfordulhat például, hogy frissíteni kell a kulcsszavakat, finomítani kell a célzást, vagy módosítani kell a hirdetésszövegen. Sőt, akár még akár az is lehet, hogy át kell csoportosítani a költségvetést, és a legjobban teljesítő kampányokra több forrást kell biztosítani.

Nem vitás, hogy a Google Ads hirdetésekben rejlő előnyöket minden cégvezetőnek, vállalkozónak érdemes kiaknáznia. Mégpedig azért, mert célzott elérést tesz lehetővé, miközben rugalmasan tudjuk alakítani a költésünket, és gyors eredményekre számíthatunk, amik ráadásul mérhetőek is.

Akkor sem kell aggódnunk, ha úgy érezzük, hogy egyedül nem tudjuk beállítani megfelelően a hirdetéseinket, vagy nem tudjuk elérni a kívánt célokat. Ez esetben bátran keressük fel a katotamas.hu weboldalt, ahol fel tudjuk venni a kapcsolatot egy hozzáértő marketingszakemberrel.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló A tökéletes téglavágás titkai
Márkázott tartalom | 2025. július 5. 09:11
Sokan azt hiszik, hogy a téglavágás egyszerű feladat, de aki már próbálta, tudja, hogy közel sem az. Egy pontosan vágott tégla nemcsak az esztétikai megjelenést javítja, hanem a falazat stabilitását is nagymértékben befolyásolja. Legyen szó kisebb házi projektről vagy nagyobb építkezésről, a precíz vágások elengedhetetlenek. Kézi módszerrel gyakran több időt veszíthetünk a hibás darabok javításával vagy cseréjével.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG