3p

Bármilyen terméket, szolgáltatást is kínálunk az embereknek, ha azt szeretnénk, hogy sikeresen működjön, és pénzügyileg is jövedelmező legyen a vállalkozásunk, akkor nélkülözhetetlen, hogy a marketingre is kellő figyelmet szenteljünk.

Ez egy rendkívül széles, szerteágazó szakterület, aminek többek között része a célközönségünk elérése is – organikusan vagy pedig fizetett hirdetések által. Ez utóbbiak esetében mindenképpen érdemes kiaknázni a Google Ads hirdetések nyújtotta lehetőségeket.

Amennyiben egyedül nem bírunk el a feladattal, akkor érdemes egy hozzáértő digitális marketing és hirdetés stratéga segítségét kérni, aki stabil szakmai hátterével és tapasztalatával új lendületet ad a marketingünknek. 

Mai írásunkban azt fogjuk egy kicsit tüzetesebben is megnézni, hogy ha mégis belevágunk, akkor mit tehetünk annak érdekében, hogy sikeresek legyenek a hirdetéseink.

Mindennek az alapja: a célkitűzések pontos meghatározása

A Google Ads kampányok elindítása, illetve kezelése során több kulcsfontosságú dologra is oda kell figyelni. Mindenekelőtt pontosan meg kell határozni azokat a célokat, amiket a kampányokkal el szeretnénk érni. Ez lehet például a márkaismertség, a weboldal forgalmának vagy a konverzióknak a növelése.

A célkitűzések egyértelmű, világos meghatározása nemcsak a hirdetések kialakításához nélkülözhetetlenek, hanem az eredmények méréséhez is. Minden esetben meg kell határoznunk a megfelelő mérőszámokat (KPI-okat) is, ez lehet például a megjelenések száma, a kattintási arány, a vásárlás, a kapcsolatfelvétel vagy egyéb konverzió száma.

Fontos a folyamatos elemzés, értékelés

Természetesen a munkánk nem ér véget azzal, hogy létrehoztuk a Google Ads hirdetéseinket. Sőt, az igazi munka csak ezt követően kezdődik, ugyanis a kampányokat folyamatosan nyomon kell követni, elemezni, értékelni kell a teljesítménymutatók függvényében.

Ha szükséges, el kell végezni a módosításokat, finomhangolásokat

Ha pedig azt látjuk, hogy a kampányaink nem hozzák a várt eredményeket, akkor szükség lehet bizonyos változtatások, módosítások elvégzésére is.

Előfordulhat például, hogy frissíteni kell a kulcsszavakat, finomítani kell a célzást, vagy módosítani kell a hirdetésszövegen. Sőt, akár még akár az is lehet, hogy át kell csoportosítani a költségvetést, és a legjobban teljesítő kampányokra több forrást kell biztosítani.

Nem vitás, hogy a Google Ads hirdetésekben rejlő előnyöket minden cégvezetőnek, vállalkozónak érdemes kiaknáznia. Mégpedig azért, mert célzott elérést tesz lehetővé, miközben rugalmasan tudjuk alakítani a költésünket, és gyors eredményekre számíthatunk, amik ráadásul mérhetőek is.

Akkor sem kell aggódnunk, ha úgy érezzük, hogy egyedül nem tudjuk beállítani megfelelően a hirdetéseinket, vagy nem tudjuk elérni a kívánt célokat. Ez esetben bátran keressük fel a katotamas.hu weboldalt, ahol fel tudjuk venni a kapcsolatot egy hozzáértő marketingszakemberrel.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
Vásárló Következik a nagy leállás: félő, hogy senki nem fog költeni
Buksza blog | 2025. március 19. 15:01
A gazdaság minden ágazatát érintik Donald Trump amerikai elnök vámemelései. Csak a bizonytalanság biztos. 
Vásárló Árrésstop: korlátozást vezetett be a Lidl, a Spar és a Tesco
Buksza blog | 2025. március 17. 18:09
Hétfőn életbe lépett az árrésstop. A boltláncok pedig reagáltak. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG