Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
3p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Bármilyen terméket, szolgáltatást is kínálunk az embereknek, ha azt szeretnénk, hogy sikeresen működjön, és pénzügyileg is jövedelmező legyen a vállalkozásunk, akkor nélkülözhetetlen, hogy a marketingre is kellő figyelmet szenteljünk.

Ez egy rendkívül széles, szerteágazó szakterület, aminek többek között része a célközönségünk elérése is – organikusan vagy pedig fizetett hirdetések által. Ez utóbbiak esetében mindenképpen érdemes kiaknázni a Google Ads hirdetések nyújtotta lehetőségeket.

Amennyiben egyedül nem bírunk el a feladattal, akkor érdemes egy hozzáértő digitális marketing és hirdetés stratéga segítségét kérni, aki stabil szakmai hátterével és tapasztalatával új lendületet ad a marketingünknek. 

Mai írásunkban azt fogjuk egy kicsit tüzetesebben is megnézni, hogy ha mégis belevágunk, akkor mit tehetünk annak érdekében, hogy sikeresek legyenek a hirdetéseink.

Mindennek az alapja: a célkitűzések pontos meghatározása

A Google Ads kampányok elindítása, illetve kezelése során több kulcsfontosságú dologra is oda kell figyelni. Mindenekelőtt pontosan meg kell határozni azokat a célokat, amiket a kampányokkal el szeretnénk érni. Ez lehet például a márkaismertség, a weboldal forgalmának vagy a konverzióknak a növelése.

A célkitűzések egyértelmű, világos meghatározása nemcsak a hirdetések kialakításához nélkülözhetetlenek, hanem az eredmények méréséhez is. Minden esetben meg kell határoznunk a megfelelő mérőszámokat (KPI-okat) is, ez lehet például a megjelenések száma, a kattintási arány, a vásárlás, a kapcsolatfelvétel vagy egyéb konverzió száma.

Fontos a folyamatos elemzés, értékelés

Természetesen a munkánk nem ér véget azzal, hogy létrehoztuk a Google Ads hirdetéseinket. Sőt, az igazi munka csak ezt követően kezdődik, ugyanis a kampányokat folyamatosan nyomon kell követni, elemezni, értékelni kell a teljesítménymutatók függvényében.

Ha szükséges, el kell végezni a módosításokat, finomhangolásokat

Ha pedig azt látjuk, hogy a kampányaink nem hozzák a várt eredményeket, akkor szükség lehet bizonyos változtatások, módosítások elvégzésére is.

Előfordulhat például, hogy frissíteni kell a kulcsszavakat, finomítani kell a célzást, vagy módosítani kell a hirdetésszövegen. Sőt, akár még akár az is lehet, hogy át kell csoportosítani a költségvetést, és a legjobban teljesítő kampányokra több forrást kell biztosítani.

Nem vitás, hogy a Google Ads hirdetésekben rejlő előnyöket minden cégvezetőnek, vállalkozónak érdemes kiaknáznia. Mégpedig azért, mert célzott elérést tesz lehetővé, miközben rugalmasan tudjuk alakítani a költésünket, és gyors eredményekre számíthatunk, amik ráadásul mérhetőek is.

Akkor sem kell aggódnunk, ha úgy érezzük, hogy egyedül nem tudjuk beállítani megfelelően a hirdetéseinket, vagy nem tudjuk elérni a kívánt célokat. Ez esetben bátran keressük fel a katotamas.hu weboldalt, ahol fel tudjuk venni a kapcsolatot egy hozzáértő marketingszakemberrel.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Legalább rossz hírt nem kaptak a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 11. 12:11
De jót sem.
Vásárló Van, ami 50-60 százalékkal drágább, mint tavaly – ennyibe kerül most a családi nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. szeptember 8. 05:49
Hajszál híján ismét két számjegyű áremelkedést tapasztalt éves szinten a hazai hipermarketekben a Privátbankár Árkosár-felmérése – 38 ezer forintba kerül egy átlagos családi élelmiszer-nagybevásárlás, ez valamivel kevesebb, mint augusztusban. Szélsőséges árváltozásokat találtunk: a frissen meghosszabbított árrésstopos termékek között komolyabb csökkenést is mértünk, más termékeknél viszont 50-60 százalékos éves drágulás is előfordul.
Vásárló Költözés lomtalanítással – amikor a múlt hátramarad
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 4. 12:26
A költözés mindenki életében nagy feladat. Vegyünk példaként egy olyan esetet, ahol az új életkezdés mellett a régi nyomait is teljesen el kell tüntetni. 
Vásárló Miért fontos a megfelelő nyirokkeringés?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 3. 12:13
A szervezetünk méregtelenítésében, egészségünk fenntartásában kiemelt szerepe van a nyirokkeringésnek. Felel egyrészt a folyadékegyensúlyért, másrészt pedig az immunfolyamatok szabályozásáért is.
Vásárló Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak
PR | 2025. szeptember 2. 16:29
Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora: a helyszín, a hangulat és a vendéglátás mind hozzájárul ahhoz, hogy az esemény valóban maradandó élményt nyújtson a résztvevőknek. A budapesti Mystery Hotel különleges atmoszférájával, kifinomult tereivel és professzionális szolgáltatásaival ideális választás konferenciák, tréningek, gálaestek vagy akár kötetlen nyári összejövetelek számára.
Vásárló A harisnya etikettje: hogyan válasszuk és viseljük stílusosan?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 2. 13:17
A harisnya nem csupán kiegészítő, hanem egy kulcsfontosságú eleme lehet az elegáns megjelenésnek. Hidegebb évszakokban, amikor a hőmérséklet csökken, és a szoknyaviselés szinte kötelező, a harisnya különösen hasznos. Az ősztől tavaszig tartó időszakban a harisnya számtalan színben és mintában érhető el, és tökéletesen védi a lábakat a hidegtől. Még a tél leghidegebb napjain is remek aláöltözet.
Vásárló Nyílászárócsere: hogyan tegyük gördülékennyé és problémamentessé?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 2. 11:56
Gondolkodtál már azon, hogy milyen hatással van otthonunk kényelmére a megfelelő nyílászárók kiválasztása és beépítése? Az ajtók és ablakok kiválasztásán túl a helyes beépítés is alapvető, hogy biztosítsuk a megfelelő szigetelést, hőmegtartást és ezzel a költséghatékonyságot.
Vásárló A szabadtéri főzés új élménye
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 1. 12:52
A nyári esték és a hétvégi kikapcsolódások szinte elképzelhetetlenek egy közös bográcsozás vagy grillezés nélkül. A szabadtűzi ételek olyan emlékeket teremtenek, amelyek sokáig velünk maradnak. De hogyan lehet mindezt kényelmesen, biztonságosan és hatékonyan megoldani?
Vásárló Tachográf csere 2025-ben: mire figyelj, hogy ne érjen meglepetés?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 1. 11:39
Sokan azt hiszik, hogy a tachográfok cseréje csupán egy kötelező lépés a fuvarozási vállalkozások számára. Valójában, ha a határidőket nem tartod be, komoly jogi és gazdasági következményekkel számolhatsz. Az Európai Unió új szabályai szerint 2025-ben kötelező frissíteni a tachográfokat, s akik ezt elmulasztják, szigorú szankciókra számíthatnak.
Vásárló Pénzügyek vállalkozói szemmel: mit jelent ma okosan gazdálkodni?
Márkázott tartalom | 2025. augusztus 29. 12:16
Egy vállalkozás hatékony működésének az egyik legfontosabb alappillére a pénzügyi tudatosság. Nem elég a bevételek megszerzése, legalább olyan fontos, hogy a költségeket reálisan tervezzük, valamint időben reagáljunk a piaci változásokra. A gazdasági környezet gyorsan változik, ezért a vállalkozók számára elengedhetetlen, hogy átgondolt döntéseket hozzanak, és ne hagyják, hogy a mindennapok sodrása irányítsa őket. Az okos gazdálkodás a gyakorlatban apró lépések összessége: reális költségtervezés, tartalékképzés, digitalizációs eszközök használata és stratégiai döntések meghozatala.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG