3p

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Bármilyen terméket, szolgáltatást is kínálunk az embereknek, ha azt szeretnénk, hogy sikeresen működjön, és pénzügyileg is jövedelmező legyen a vállalkozásunk, akkor nélkülözhetetlen, hogy a marketingre is kellő figyelmet szenteljünk.

Ez egy rendkívül széles, szerteágazó szakterület, aminek többek között része a célközönségünk elérése is – organikusan vagy pedig fizetett hirdetések által. Ez utóbbiak esetében mindenképpen érdemes kiaknázni a Google Ads hirdetések nyújtotta lehetőségeket.

Amennyiben egyedül nem bírunk el a feladattal, akkor érdemes egy hozzáértő digitális marketing és hirdetés stratéga segítségét kérni, aki stabil szakmai hátterével és tapasztalatával új lendületet ad a marketingünknek. 

Mai írásunkban azt fogjuk egy kicsit tüzetesebben is megnézni, hogy ha mégis belevágunk, akkor mit tehetünk annak érdekében, hogy sikeresek legyenek a hirdetéseink.

Mindennek az alapja: a célkitűzések pontos meghatározása

A Google Ads kampányok elindítása, illetve kezelése során több kulcsfontosságú dologra is oda kell figyelni. Mindenekelőtt pontosan meg kell határozni azokat a célokat, amiket a kampányokkal el szeretnénk érni. Ez lehet például a márkaismertség, a weboldal forgalmának vagy a konverzióknak a növelése.

A célkitűzések egyértelmű, világos meghatározása nemcsak a hirdetések kialakításához nélkülözhetetlenek, hanem az eredmények méréséhez is. Minden esetben meg kell határoznunk a megfelelő mérőszámokat (KPI-okat) is, ez lehet például a megjelenések száma, a kattintási arány, a vásárlás, a kapcsolatfelvétel vagy egyéb konverzió száma.

Fontos a folyamatos elemzés, értékelés

Természetesen a munkánk nem ér véget azzal, hogy létrehoztuk a Google Ads hirdetéseinket. Sőt, az igazi munka csak ezt követően kezdődik, ugyanis a kampányokat folyamatosan nyomon kell követni, elemezni, értékelni kell a teljesítménymutatók függvényében.

Ha szükséges, el kell végezni a módosításokat, finomhangolásokat

Ha pedig azt látjuk, hogy a kampányaink nem hozzák a várt eredményeket, akkor szükség lehet bizonyos változtatások, módosítások elvégzésére is.

Előfordulhat például, hogy frissíteni kell a kulcsszavakat, finomítani kell a célzást, vagy módosítani kell a hirdetésszövegen. Sőt, akár még akár az is lehet, hogy át kell csoportosítani a költségvetést, és a legjobban teljesítő kampányokra több forrást kell biztosítani.

Nem vitás, hogy a Google Ads hirdetésekben rejlő előnyöket minden cégvezetőnek, vállalkozónak érdemes kiaknáznia. Mégpedig azért, mert célzott elérést tesz lehetővé, miközben rugalmasan tudjuk alakítani a költésünket, és gyors eredményekre számíthatunk, amik ráadásul mérhetőek is.

Akkor sem kell aggódnunk, ha úgy érezzük, hogy egyedül nem tudjuk beállítani megfelelően a hirdetéseinket, vagy nem tudjuk elérni a kívánt célokat. Ez esetben bátran keressük fel a katotamas.hu weboldalt, ahol fel tudjuk venni a kapcsolatot egy hozzáértő marketingszakemberrel.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nem lehet felhőtlen a magyar autósok hétvégéje
Privátbankár.hu | 2025. február 21. 11:58
Jutott a munkahét végére egy kellemetlen hír is. 
Vásárló Itt a BPA-szigor: át kell öltöztetni a termékeket
Buksza blog | 2025. február 18. 12:11
Nyugdíjba küldik az egészségkárosító  csomagolásokat.
Vásárló Jó hírt kaptak a plázázók: megmenekülhetnek a bevásárlóközpontok
Buksza blog | 2025. február 18. 08:08
A bevásárlóközpontok az 1970-es években jöttek divatba az Egyesült Államokban, ám jó pár akadt köztük, amely csődbe ment a gyenge fogalom miatt. Erre rátett egy lapáttal az e-kereskedelem terjedése.
Vásárló Ideje megszokni, hogy a tej jusson eszünkbe a Coca-Coláról
Buksza blog | 2025. február 18. 07:44
Az egészséges étkezés híveinek kedvenc célpontjai a kólagyártók, ami meglátszik értékesítési számaikon. A Coca-Cola fordult egyet, hogy befogja a friss szelet a vitorlájába, és ez bejött a cégnek.
Vásárló KMÉ-védjeggyel elismert minőség a MIRELITE MIRSA Zrt.-nél
PR | 2025. február 17. 14:46
A KMÉ-védjeggyel elismert MIRELITE MIRSA Zrt. gyorsfagyasztott zöldségei nemcsak a hazai boltokban, hanem külföldön is magas minőséget garantálnak.
Vásárló Húsz év együttműködés sikere az elismert minőség
PR | 2025. február 17. 10:11
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20 éve működik együtt, és most közös sikerük a KMÉ-védjegyes nyolctojásos cérnametélt.
Vásárló Hogyan lehet spórolni a bútorszállítás során?
Márkázott tartalom | 2025. február 16. 11:21
A költöztetés egyik legnehezebb és legfontosabb része a bútorszállítás, amely külső segítség nélkül idő- és energiaigényes feladat lenne. Egy megbízható költöztetőcég igénybevételével azonban jelentősen csökkenthetők a kiadások, miközben azt is biztosítani tudjuk, hogy a bútorok épségben érkezzenek meg az új helyre.
Vásárló Minden, amit a darázsanyagok sokoldalúságáról tudni érdemes
Márkázott tartalom | 2025. február 13. 12:39
Lehet, hogy Te is találkoztál már azokkal a különleges anyagokkal, melyeket gofri vagy darázsfészek mintájú jelzőkkel illetnek. Ezek az anyagok nemcsak vizuálisan érdekesek, de számos praktikus tulajdonsággal is bírnak. A darázsanyag különösen népszerű választás lehet konyharuhák, szaunatörölközők és köntösök készítéséhez. Na de miért is rajonganak érte annyian?  
Vásárló Előkerült a palackprobléma, megszólalt a Coca-Cola
Buksza blog | 2025. február 13. 12:15
Az amerikai piacra exportált alumínium elnöki rendeletben megemelt vámja miatt az italgyártók növelhetik PET-palackban kínált termékeik mennyiségét a könnyen újrahasznosítható alumíniumdoboz rovására.
Vásárló A csípőízületi problémák komoly pénzügyi hatással lehetnek a családi költségvetésre
Márkázott tartalom | 2025. február 13. 11:38
A csípőfájdalom komoly akadályt jelenthet a mindennapi életben, mivel megnehezítheti az olyan alapvető tevékenységeket, mint a járás, a lépcsőzés vagy akár az ülés. Ez az állapot különösen problémás lehet a munkavégzés során, hiszen a folyamatos fájdalom csökkenti a teljesítményt, és akár táppénzre is kényszeríthet bennünket.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG