3p

Bármilyen terméket, szolgáltatást is kínálunk az embereknek, ha azt szeretnénk, hogy sikeresen működjön, és pénzügyileg is jövedelmező legyen a vállalkozásunk, akkor nélkülözhetetlen, hogy a marketingre is kellő figyelmet szenteljünk.

Ez egy rendkívül széles, szerteágazó szakterület, aminek többek között része a célközönségünk elérése is – organikusan vagy pedig fizetett hirdetések által. Ez utóbbiak esetében mindenképpen érdemes kiaknázni a Google Ads hirdetések nyújtotta lehetőségeket.

Amennyiben egyedül nem bírunk el a feladattal, akkor érdemes egy hozzáértő digitális marketing és hirdetés stratéga segítségét kérni, aki stabil szakmai hátterével és tapasztalatával új lendületet ad a marketingünknek. 

Mai írásunkban azt fogjuk egy kicsit tüzetesebben is megnézni, hogy ha mégis belevágunk, akkor mit tehetünk annak érdekében, hogy sikeresek legyenek a hirdetéseink.

Mindennek az alapja: a célkitűzések pontos meghatározása

A Google Ads kampányok elindítása, illetve kezelése során több kulcsfontosságú dologra is oda kell figyelni. Mindenekelőtt pontosan meg kell határozni azokat a célokat, amiket a kampányokkal el szeretnénk érni. Ez lehet például a márkaismertség, a weboldal forgalmának vagy a konverzióknak a növelése.

A célkitűzések egyértelmű, világos meghatározása nemcsak a hirdetések kialakításához nélkülözhetetlenek, hanem az eredmények méréséhez is. Minden esetben meg kell határoznunk a megfelelő mérőszámokat (KPI-okat) is, ez lehet például a megjelenések száma, a kattintási arány, a vásárlás, a kapcsolatfelvétel vagy egyéb konverzió száma.

Fontos a folyamatos elemzés, értékelés

Természetesen a munkánk nem ér véget azzal, hogy létrehoztuk a Google Ads hirdetéseinket. Sőt, az igazi munka csak ezt követően kezdődik, ugyanis a kampányokat folyamatosan nyomon kell követni, elemezni, értékelni kell a teljesítménymutatók függvényében.

Ha szükséges, el kell végezni a módosításokat, finomhangolásokat

Ha pedig azt látjuk, hogy a kampányaink nem hozzák a várt eredményeket, akkor szükség lehet bizonyos változtatások, módosítások elvégzésére is.

Előfordulhat például, hogy frissíteni kell a kulcsszavakat, finomítani kell a célzást, vagy módosítani kell a hirdetésszövegen. Sőt, akár még akár az is lehet, hogy át kell csoportosítani a költségvetést, és a legjobban teljesítő kampányokra több forrást kell biztosítani.

Nem vitás, hogy a Google Ads hirdetésekben rejlő előnyöket minden cégvezetőnek, vállalkozónak érdemes kiaknáznia. Mégpedig azért, mert célzott elérést tesz lehetővé, miközben rugalmasan tudjuk alakítani a költésünket, és gyors eredményekre számíthatunk, amik ráadásul mérhetőek is.

Akkor sem kell aggódnunk, ha úgy érezzük, hogy egyedül nem tudjuk beállítani megfelelően a hirdetéseinket, vagy nem tudjuk elérni a kívánt célokat. Ez esetben bátran keressük fel a katotamas.hu weboldalt, ahol fel tudjuk venni a kapcsolatot egy hozzáértő marketingszakemberrel.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG