3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Főként olyat ne, ami teljesen kézenfekvő, mondhatni kínálja magát. Természetesen tudjuk, hogy a vállalkozások marketingje nagyon sokrétű, számtalan csatornán tudják hirdetni termékeiket és szolgáltatásaikat, ugyanakkor a legtöbb ilyen opcióért nap mint nap keményen meg kell dolgozni.

Közben pedig ott vannak azok a látszólag nem fontos apróságok, amelyek aztán a nap végén igenis sokat nyomnak a latban. Ilyen többek között a nyomtatott ragasztószalag is, amelyet akár a Webmaxx kínálatában is megtalálhatunk. Hogy miért is olyan érdekes ez a kellék? Mutatjuk is!

Mit is tud a nyomtatott ragasztószalag?

Számtalan olyan vállalkozás van, aki ragasztószalaggal lezárt csomagokban küldi a termékeit a vásárlóknak, így aztán töménytelen mennyiségben fogy ebből az eszközből. Éppen ezért érdemes megragadni a lehetőséget, és tulajdonképpen marketingeszközként, még konkrétabban brandépítőként vethetjük be. Minden piac telített, mindent meg kell tenni azért, hogy a nagy zajban fel tudjuk kelteni az emberek figyelmét.

Ha ezt egy logózott, nyomott ragasztószalaggal tesszük, akkor egy dolgot biztosan elérünk: méghozzá azt, hogy pozitív benyomást tehetünk a megrendelőinkre, hiszen ez a típusú termék arról árulkodik, hogy az apróságokra is ügyelünk, hajlandóak vagyunk áldozni azért, hogy esztétikusan, ránk jellemző módon kerüljenek a megrendelt áruk becsomagolásra.

Ezentúl természetesen offline marketingértéke is van, hiszen ha szép a logónk, ha figyelemfelkeltő a szövegünk, akkor bizony még a futár is rákereshet a vállalkozásunkra, amint kézbesítette a csomagot.

Milyen változatai vannak?

Természetesen azt kell, hogy mondjuk, hogy szinte végtelen számú lehetőség áll a rendelkezésünkre, ami talán nem is olyan meglepő, hiszen minden cégnek más a logója, más a szövege. Alapvetően a következőket kell eldöntenünk, ha nyomott ragasztószalaggal szeretnénk lezárni a csomagjainkat:

  • Az alapanyagot kell kiválasztani: mostanában a polipropilén műanyag alaphordozójú változatok az elterjedtebbek, méghozzá környezetvédelmi szempontból.
  • El kell dönteni, hogy milyen ragasztóanyagot szeretnénk használni: akrilát, hotmelt, kaucsuk és solvent ragasztóréteget kérhetünk. Hogy mikor melyik a legideálisabb, a fent említett webáruház szakemberei készséggel segítenek kiválasztani.
  • A feliratozott szalag alapszíne is a saját döntésünk.
  • Rendelési és csomagolási egységet az elérhető változatokból tudunk kérni.

Természetesen ez itt csak egy rövid összefoglaló, ahhoz, hogy pontosan fel lehessen térképezni, mire van szükség, feltétlenül érdemes jobban elmélyedni a témában.

A biztonság garantált!

Minden bizonnyal eszébe jut mindenkinek, hogy vajon a ragasztószalag funkciója vajon sérül-e, de a jó hír az, hogy pontosan ugyanúgy el fogja tudni látni a feladatát, mint logó nélkül, vagyis az erős rögzítés tartós védelmét kapjuk így is, csak bónuszként még marketingeszközként is fel tudjuk használni ezt a praktikus kelléket.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG