Változás az is, hogy korábban az ajánlatok döntő többsége egy napig, legfeljebb egy hétig volt fent az oldalakon, napjainkban viszont több hónapig is elérhetőek. Ennek hátterében is az áll, hogy a korábbi gyorsan döntő, úgynevezett impulzus vásárlókat felváltották a minőséget előtérbe helyező tudatos vásárlók, akik új élményeket, szolgáltatásokat, sokszor inspirációt keresnek.
Már több mint 12 ezer forint az átlagos kosárérték
Az elmúlt években változott az átlagos vásárlási érték is, míg 2011-ben a kosárérték 8 000 forint volt, addig 2018-ban már több mint 12 000 forint. Jellemző az is, hogy minél idősebb valaki, annál többet költ: a 18-24 évesek átlagosan 5 500 forintért vesznek szolgáltatást, illetve 3 900 forintért terméket, és 32 000 forintért utazási lehetőséget. A 25-49 évesek ugyanerre 6 400 forintot, 5 400 forintot és 36 000 forintot, az 50-64 évesek sorrendben már 6 900, 6 400 és 40 000 forintot költenek, a 65 év felettiek pedig átlagosan 6 200 forintért vesznek szolgáltatást, 5 800 forintért terméket, és több mint 42 000 forintért utazást.
A teljes online bónuszos-kuponos piac közvetített forgalma az indulás utáni első teljes évben 3,5 milliárd forint volt, 2014-ben elérte a 10,2 milliárdot, és idén várhatóan mintegy 13 milliárd forint lesz.
A Bónusz Brigád indulása utáni első teljes évben 1 milliárd forint forgalmat ért el, 2014-ben 2,7 milliárd forintot, míg idén várhatóan több mint 4 milliárd forintot. A vállalkozás nyereséges, az idén az első hat hónapban 47,7 millió forint adózott eredményt ért el, míg tavaly, ugyanebben az időszakban mintegy 15 millió forint veszteséget könyvelt el. |