Unja már a csokinyuszikat és hímes tojásokat? Úgy látszik, sokan nemcsak családi körben szeretik tölteni a Húsvétot, amikor véget érnek a szolid programok, egyesek másra is vágynak.
A Pornhub nevű erotikus, mondjuk ki, pornóoldal statisztikája szerint tavaly húsvétkor, 2015 április 5-én közel hatvanszorosára nőtt a húsvét szót tartalmazó keresések száma az oldalon, a nyuszi szóra kilencszer annyian kerestek rá, mint egy átlagos hétköznapon. Ez persze még annyira nem meglepő, ahogy a tojás szó hétszeres előfordulása sem vagy a nyuszijelmez, nyuszilány témák népszerűsége.
Némileg visszaesik a forgalom
Az már inkább, hogy a templom vagy a katolikus szavak is viszonylag előkelő helyen fent vannak a listán. Különböző összetett variációkban is gyakran előfordulnak, de ezeket inkább nem részletezzük, ahogy a leggyakoribb kombinált keresőkifejezés sem tűri a nyomdafestéket. (Az angolul tudók itt elolvashatják.)
Az illetlen oldal húsvéti látogatószáma egyébként ilyenkor átlagosan kilenc százalékkal esik vissza világszerte, ami azért jelzi, hogy mégiscsak vallási és családi jellegű ünnepről van szó. Valamivel, ha nem is sokkal, de kevesebben tekeregnek a net piroslámpás oldalain, mint egy átlagos napon.
Mexikóban többen nézik
A legderekabb népek, akik ilyenkor leginkább hanyagolják a pornográfiát, a belgák, a lengyelek, a hollandok és a franciák, országaikból durván negyedével esik vissza a látogatók száma húsvétkor. Oroszországban és Mexikóban azonban még nő is a kereslet a téma iránt.
Magyarország nem szerepel a listán. Magyar vonatkozású statisztika egyébként utoljára 2014. decemberében készült a Pornhubnál.
A budapestiek a kíváncsiabbak
Akkor az derült ki, hogy a legtöbb magyar viszonylag kevés időt tölt az oldalon és akkor is főleg a magyar vonatkozású tartalmakra keres rá. A látogatók között a budapestiek és a főváros környéki alvótelepülések lakói átlagon felül reprezentáltak, valamint Szeged is. A vidéki kisvárosok lakói viszont átlag alatti arányban, ritkábban járnak az oldalon.
Ugyanakkor a 23 százalékos világátlagnál érezhetően magasabb, 27 százalékos volt Magyarországon a női látogatók aránya. Németországban például a napokban publikált statisztika szerint ez csak 17 százalék.