3p
Egy erotikus oldal felmérése szerint húsvétkor messze a sokszorosára nő a keresések száma olyan tartalmakra, amelyek a Húsvét, tojás, nyúl szavakat tartalmazzák. De a nyúljelmez és a templom szó is felettébb népszerű ilyenkor. Ugyanakkor kissé visszaesik a látogatók száma a hétköznapokhoz képest. A magyar nézelődők között jóval több a nő, mint a világátlag.

 

Unja már a csokinyuszikat és hímes tojásokat? Úgy látszik, sokan nemcsak családi körben szeretik tölteni a Húsvétot, amikor véget érnek a szolid programok, egyesek másra is vágynak.

 

A Pornhub nevű erotikus, mondjuk ki, pornóoldal statisztikája szerint tavaly húsvétkor, 2015 április 5-én közel hatvanszorosára nőtt a húsvét szót tartalmazó keresések száma az oldalon, a nyuszi szóra kilencszer annyian kerestek rá, mint egy átlagos hétköznapon. Ez persze még annyira nem meglepő, ahogy a tojás szó hétszeres előfordulása sem vagy a nyuszijelmez, nyuszilány témák népszerűsége.

Némileg visszaesik a forgalom

Az már inkább, hogy a templom vagy a katolikus szavak is viszonylag előkelő helyen fent vannak a listán. Különböző összetett variációkban is gyakran előfordulnak, de ezeket inkább nem részletezzük, ahogy a leggyakoribb kombinált keresőkifejezés sem tűri a nyomdafestéket. (Az angolul tudók itt elolvashatják.)

Az illetlen oldal húsvéti látogatószáma egyébként ilyenkor átlagosan kilenc százalékkal esik vissza világszerte, ami azért jelzi, hogy mégiscsak vallási és családi jellegű ünnepről van szó. Valamivel, ha nem is sokkal, de kevesebben tekeregnek a net piroslámpás oldalain, mint egy átlagos napon.

Mexikóban többen nézik

A legderekabb népek, akik ilyenkor leginkább hanyagolják a pornográfiát, a belgák, a lengyelek, a hollandok és a franciák, országaikból durván negyedével esik vissza a látogatók száma húsvétkor. Oroszországban és Mexikóban azonban még nő is a kereslet a téma iránt.

Magyarország nem szerepel a listán. Magyar vonatkozású statisztika egyébként utoljára 2014. decemberében készült a Pornhubnál.

A budapestiek a kíváncsiabbak

Akkor az derült ki, hogy a legtöbb magyar viszonylag kevés időt tölt az oldalon és akkor is főleg a magyar vonatkozású tartalmakra keres rá. A látogatók között a budapestiek és a főváros környéki alvótelepülések lakói átlagon felül reprezentáltak, valamint Szeged is. A vidéki kisvárosok lakói viszont átlag alatti arányban, ritkábban járnak az oldalon.

Ugyanakkor a 23 százalékos világátlagnál érezhetően magasabb, 27 százalékos volt Magyarországon a női látogatók aránya. Németországban például a napokban publikált statisztika szerint ez csak 17 százalék.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG