3p

A plakát egy igazi halhatatlan, jól ismert és rendkívül közkedvelt információhordozó. Amikor kilépünk otthonunk ajtaján, vagy ha reggel még álmos szemekkel zötykölődünk a vonaton, buszon vagy a villamoson, esetleg autóban ülve szeljük át az országot, plakáttal biztos, hogy már az első percekben találkozunk. 

Felfedezhetőek hirdetőoszlopon vagy hirdetőtáblán, megállókban és várótermekben, kirakatokban és intézményekben. A plakát gazdaságos reklámhordozó, ezért alkalmazzák előszeretettel napjainkban is. 

Népszerűségét többek között köszönheti annak, hogy gyors és hatékony információközlő, valamint nagy tömegekhez jut el. Lényeges azonban, hogy figyelemfelkeltő legyen, egyedi stílussal rendelkezzen. A Nyomdatermékek.hu weboldalán plakátok és további reklámeszközök várják Önt.

Mit tartalmazzon a plakát?

Első lépésként tervezzük meg a tartalmat. Fontos, hogy jól olvasható betűtípust használjunk, továbbá az, hogy figyelemfelkeltő színeket alkalmazzunk. Amennyiben van jól ismert logó és arculati elem, szembetűnő részeken helyezzük el ezeket. 

Ha eseményt hirdetünk, lényeges a dátumok, időpontok és a helyszín kiemelése, magának az eseménynek a rövid leírása. Ha terméket vagy szolgáltatást mutatunk be, a jó minőségű fényképek kulcsfontosságúak lesznek. Ügyelni kell arra, hogy az összkép szembetűnő, látványos legyen, és inspiráljon a vásárlásra, vagy motiváljon a részvételre. 

Milyen helyeken optimális a kisméretű plakát?

Ezeket a termékeket helyezhetjük hirdetőoszlopokra, alkalmazhatjuk bevásárlóközpontokban, plázákban, vagy tehetjük információs táblákra, esetleg faliújságokra. 

Mivel a kisméretű nyomatoknál alkalmazott festék UV-sugárzás hatására megfakul, használatuk inkább beltéren javasolt. Érdemes az érintett környékre fókuszálni, így a célközönség jobban elérhető, motiválható.

Mire használható a nagy méretű plakát?

Úton-útfélen láthatóak a nagyobb, sőt gigantikus méretű plakátok, melyek általában promóciós vagy prezentációs célokat szolgálnak. Lényeges vonásuk, hogy már igazán messziről magukra vonzzák a tekinteteket. 

Ezeknél a megoldásoknál különösen fontos az éles betű és kép, valamint az élethű, élénk színek. Akár kiállítási anyagként vagy dekorációnak is alkalmazható, sőt a nyomatok akár képzőművészeti minőségben is kivitelezhetők.

A papíralapú hirdetőelemek jelentősége napjainkban

Ezek az örökérvényű eszközök manapság sem kevésbé befolyásos kellékek, használatuk ugyanúgy ideális, mint sok-sok évvel, évtizeddel ezelőtt. Segítséget nyújtanak a tájékoztatásban, termékvásárlásra, szolgáltatás igénybevételére ösztönöznek, legyen szó akár utazásról, koncertekről, sporteseményekről, előadásokról vagy éppen különféle üzletek akcióiról. A Nyomdatermékek.hu oldalán Ön is megtalálhatja az elképzeléseinek legmegfelelőbb marketingtermékeket.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG