2p

A Lidl magasabb sebességfokozatra kapcsol a növényi alapú hús- és tejtermékpótló élelmiszerek kínálatában az Egyesült Királyságban, de ami ott divatba jön, az előbb-utóbb Magyarországon is megjelenhet. 

A Lidl több mint háromszorosára emeli az Egyesült Királyságban lévő áruházaiban a növényi alapú élelmiszereinek kínálatát, miután az elmúlt egy évben 12 százalékkal ugrott meg ezek kereslete. A kínálat bővítésével együtt a választék is szélesebbé válik.

A kiskereskedő új Vemondo! Plant Based márkájának termékei idén csak a legforgalmasabb áruházakban jelennek meg, a jövő évtől kezdve azonban az egész országban megvásárolhatók lesznek. Ebbe beleértendő a 21 új termék is. Ezek magukban foglalják a burgerek, a kolbászok, a húsfalatkák és a felvágottak növényi alapú alternatíváit.

A húspótló élelmiszerek frontján erősít a brit Lidl
A húspótló élelmiszerek frontján erősít a brit Lidl
Fotó: Lidl

Jelentős összegeket fektetünk a brit farmokba, hogy biztosítsuk termelésük felfutását, ami a termékkínálat növeléséhez kell – mondta Richard Bourns, a Lidl brit leányvállalatának kereskedelmi igazgatója a Retail Gazette kiskereskedelmi szakportál szerint. Hozzátette: Mi vagyunk az első kiskereskedelmi vállalat az Egyesült Királyságban, amely célokat határozott meg a növényi alapú fehérjék kínálatának bővítésére. Az áruházlánc azt szeretné, hogy az újfajta termékeket az alacsonyabb jövedelmű vásárlók is megfizethessék. 

Ennek megfelelően úgy látják, hogy az áruházi piacon a legjobb árakat kínálják a növényi alapú élelmiszerek terén. A Lidl azt is bejelentette, hogy a növényi alapú tejtermék-alternatívák kínálatának részesedését is megduplázzák a tejtermékek értékesítésében a következő évben. A kiskereskedő tavaly jelentette be, hogy vissza akarja fogni kínálatában az állati eredetű termékek mennyiségét. Ez része fenntarthatósági stratégiájának.

Bár a húspótló termékek offenzívájára első körben a brit piacon kerül sor, a boltlánc a bevált módszereket - a kereslet függvényében - rendre más országokban is bevezeti, így a magyar üzletekben is előbb-utóbb komolyabb választék lehet ezekből.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
Vásárló Megjelent az űrkutatásból származó technológia a fogkrémeknél
Buksza blog | 2024. december 15. 18:03
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy. 
Vásárló Ki lehet törni a bejgli, halászlé, töltött káposzta háromszögből? A franciák mutatják a karácsonyi lakomadivatot
Buksza blog | 2024. december 15. 11:13
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
Vásárló Furcsa balesetben halt meg egy Magyarországon is népszerű márka alapítója
Privátbankár.hu | 2024. december 15. 08:26
Kirándulás közben történt a szerencsétlenség.
Vásárló Futárok nevében verik át a gyanútlan online vásárlókat a csalók: figyelmeztet a szlovák rendőrség
Privátbankár.hu | 2024. december 12. 12:59
Egy újfajta csalásra hívja fel a figyelmet a magyar nyelvű szlovákiai sajtó, ami vélhetően nem csupán Magyarország északi szomszédjának lakóit veszélyezteti.
Vásárló Földbe döngölheti a bíróság a „junk food” élelmiszerek és italok gyártóit
Buksza blog | 2024. december 12. 07:44
Egy magánember olyan pert kezdeményezett az úgynevezett ultrafeldolgozott élelmiszerek gyártói ellen, amely a dohánygyártók elmeszeléséhez hashonló végeredménnyel járhat.
Vásárló Váltás jöhet a boltokban: nyugdíjba mehetnek a mostani bevásárlókocsik
Buksza blog | 2024. december 10. 17:47
Hamarosan megjelenhetnek az okosnak mondott bevásárlókocsik az áruházakban, amelyek két szempontból is kiérdemlik ezt a jelzőt. Sokat tudó elektronikus kütyük és tudják hogyan húzzák ki a pénzt a vevők.
Vásárló Egy speciális hajápoló termék, amelyet érdemes megismerni
Márkázott tartalom | 2024. december 9. 15:29
A keratinos samponok népszerűsége töretlen, de vajon hányan ismerik közelebbről is ezeket a termékeket? Miért jó, ha ezeket használjuk a már megszokott samponok helyett? Cikkünkből ez is kiderül!
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG