2p

A Lidl és az Aldi versenypályája az egész világ, így nem meglepő, hogy az átlagosan fej fej mellett haladó
vállatok felváltva egyik piacon jobban, a másikon gyengébben állnak. Ezt a Lidlnél is látják.

A Lidl új márkaépítő kampányt indít az Egyesült Államokban, hogy jobban megismertesse magát az
amerikai vevőkkel – adta hírül az European Supermarket Magazine. Az üzenet a leghétköznapibb kiskereskedelmi közhely: nevezetesen, hogy a Lidl azt hirdeti, hogy a legjobb termékeket kínálja a legalacsonyabb áron. Ezzel még egy speciális tőmondatot is kitaláltak a cég marketingesei. E szerint a Lidl Super-EST Market, akármit is jelentsen ez. Egyébként talán arra akarnak utalni, hogy a világszintű beszerzői hálózattal rendelkeznek, miközben a helyi termékeket is felkarolják.

A reklámkampányhoz felbérelték a MONO tervezőintézetet. A dizájnerek feladata, hogy megújítsák a Lidl teljes amerikai imázsát. Ebbe beleértendők a különböző jelzések, az online videók, a tájékoztatótáblák, a digitális kijelzők és minden, ami az fizikai és az online világban egy magára adó cég látványvilágához hozzátartozik.

Szenvedélyünk a minőség és a választék, különösen az, hogyan segíthetünk vásárlóinknak a megtakarításban – mondta Joel Rampoldt, a Lidl US vezérigazgatója. Eddig is tudtuk, hogy szuperek vagyunk, itt az ideje, hogy ezt minél szélesebb körben mások is megtudják – tette hozzá mellőzve a szerénységet. További üzenete a cégnek, hogy egyedi kínálattal várja vásárlóit. A kampányban a Lidl legjobb oldalait akarják kiemelni. A „legjobb minőség Lidl-est árakon” – mondta Michael Chao, a Lidl US marketingért felelős elnökhelyettese.

Belehúzna a boltlánc az amerikai piacon
Belehúzna a boltlánc az amerikai piacon
Fotó: Lidl

A lényeg, hogy a 49 centes (183 forint) croissants és az prémium minőségű importtermékek
vásárlásának lehetősége eljusson az amerikai vevők tudatáig.

Árfolyam

Ha lehámozzuk a PR-szöveget az imázskampányról akkor azt láthatjuk, hogy az amerikai piacon a Lidl kicsi játékos a nagy versenytárs Aldihoz képest, amin nyilván javítanának. Az Aldi 1976-ban jelent meg az Egyesült Államokban és jelenleg 2381 áruházzal rendelkezik. A következő öt évben további 800-at akar nyitni. A Lidl 2015-ben nyitotta első boltját Virginia államban, és jelenleg 170 áruháza van. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG