2p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Lidl és az Aldi versenypályája az egész világ, így nem meglepő, hogy az átlagosan fej fej mellett haladó
vállatok felváltva egyik piacon jobban, a másikon gyengébben állnak. Ezt a Lidlnél is látják.

A Lidl új márkaépítő kampányt indít az Egyesült Államokban, hogy jobban megismertesse magát az
amerikai vevőkkel – adta hírül az European Supermarket Magazine. Az üzenet a leghétköznapibb kiskereskedelmi közhely: nevezetesen, hogy a Lidl azt hirdeti, hogy a legjobb termékeket kínálja a legalacsonyabb áron. Ezzel még egy speciális tőmondatot is kitaláltak a cég marketingesei. E szerint a Lidl Super-EST Market, akármit is jelentsen ez. Egyébként talán arra akarnak utalni, hogy a világszintű beszerzői hálózattal rendelkeznek, miközben a helyi termékeket is felkarolják.

A reklámkampányhoz felbérelték a MONO tervezőintézetet. A dizájnerek feladata, hogy megújítsák a Lidl teljes amerikai imázsát. Ebbe beleértendők a különböző jelzések, az online videók, a tájékoztatótáblák, a digitális kijelzők és minden, ami az fizikai és az online világban egy magára adó cég látványvilágához hozzátartozik.

Szenvedélyünk a minőség és a választék, különösen az, hogyan segíthetünk vásárlóinknak a megtakarításban – mondta Joel Rampoldt, a Lidl US vezérigazgatója. Eddig is tudtuk, hogy szuperek vagyunk, itt az ideje, hogy ezt minél szélesebb körben mások is megtudják – tette hozzá mellőzve a szerénységet. További üzenete a cégnek, hogy egyedi kínálattal várja vásárlóit. A kampányban a Lidl legjobb oldalait akarják kiemelni. A „legjobb minőség Lidl-est árakon” – mondta Michael Chao, a Lidl US marketingért felelős elnökhelyettese.

Belehúzna a boltlánc az amerikai piacon
Belehúzna a boltlánc az amerikai piacon
Fotó: Lidl

A lényeg, hogy a 49 centes (183 forint) croissants és az prémium minőségű importtermékek
vásárlásának lehetősége eljusson az amerikai vevők tudatáig.

Árfolyam

Ha lehámozzuk a PR-szöveget az imázskampányról akkor azt láthatjuk, hogy az amerikai piacon a Lidl kicsi játékos a nagy versenytárs Aldihoz képest, amin nyilván javítanának. Az Aldi 1976-ban jelent meg az Egyesült Államokban és jelenleg 2381 áruházzal rendelkezik. A következő öt évben további 800-at akar nyitni. A Lidl 2015-ben nyitotta első boltját Virginia államban, és jelenleg 170 áruháza van. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
Vásárló Tarol a magyar Lidl: naponta több mint 4 milliárdnál tart a boltlánc
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 07:55
Utcahosszal vezet a Lidl. 
Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG