Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
2p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A Lidl és az Aldi versenypályája az egész világ, így nem meglepő, hogy az átlagosan fej fej mellett haladó
vállatok felváltva egyik piacon jobban, a másikon gyengébben állnak. Ezt a Lidlnél is látják.

A Lidl új márkaépítő kampányt indít az Egyesült Államokban, hogy jobban megismertesse magát az
amerikai vevőkkel – adta hírül az European Supermarket Magazine. Az üzenet a leghétköznapibb kiskereskedelmi közhely: nevezetesen, hogy a Lidl azt hirdeti, hogy a legjobb termékeket kínálja a legalacsonyabb áron. Ezzel még egy speciális tőmondatot is kitaláltak a cég marketingesei. E szerint a Lidl Super-EST Market, akármit is jelentsen ez. Egyébként talán arra akarnak utalni, hogy a világszintű beszerzői hálózattal rendelkeznek, miközben a helyi termékeket is felkarolják.

A reklámkampányhoz felbérelték a MONO tervezőintézetet. A dizájnerek feladata, hogy megújítsák a Lidl teljes amerikai imázsát. Ebbe beleértendők a különböző jelzések, az online videók, a tájékoztatótáblák, a digitális kijelzők és minden, ami az fizikai és az online világban egy magára adó cég látványvilágához hozzátartozik.

Szenvedélyünk a minőség és a választék, különösen az, hogyan segíthetünk vásárlóinknak a megtakarításban – mondta Joel Rampoldt, a Lidl US vezérigazgatója. Eddig is tudtuk, hogy szuperek vagyunk, itt az ideje, hogy ezt minél szélesebb körben mások is megtudják – tette hozzá mellőzve a szerénységet. További üzenete a cégnek, hogy egyedi kínálattal várja vásárlóit. A kampányban a Lidl legjobb oldalait akarják kiemelni. A „legjobb minőség Lidl-est árakon” – mondta Michael Chao, a Lidl US marketingért felelős elnökhelyettese.

Belehúzna a boltlánc az amerikai piacon
Belehúzna a boltlánc az amerikai piacon
Fotó: Lidl

A lényeg, hogy a 49 centes (183 forint) croissants és az prémium minőségű importtermékek
vásárlásának lehetősége eljusson az amerikai vevők tudatáig.

Árfolyam

Ha lehámozzuk a PR-szöveget az imázskampányról akkor azt láthatjuk, hogy az amerikai piacon a Lidl kicsi játékos a nagy versenytárs Aldihoz képest, amin nyilván javítanának. Az Aldi 1976-ban jelent meg az Egyesült Államokban és jelenleg 2381 áruházzal rendelkezik. A következő öt évben további 800-at akar nyitni. A Lidl 2015-ben nyitotta első boltját Virginia államban, és jelenleg 170 áruháza van. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Legalább rossz hírt nem kaptak a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 11. 12:11
De jót sem.
Vásárló Miért fontos a hőkamerás vizsgálat házfelújítás előtt?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 8. 14:38
Egy lakás vagy ház felújítása előtt az alapos tervezés nélkülözhetetlen. A hőkamerás vizsgálat az egyik legjobb módszer, amely révén pontosan láthatóvá válnak az épület hőveszteségi pontjai. 
Vásárló A székhelyhasználat jogcímét igazoló okirat jelentősége
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 8. 14:27
Gondolt már arra, miért elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás a bérbe vett ingatlanra vonatkozó jogviszonyt írásban is igazolni tudja? 
Vásárló Van, ami 50-60 százalékkal drágább, mint tavaly – ennyibe kerül most a családi nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. szeptember 8. 05:49
Hajszál híján ismét két számjegyű áremelkedést tapasztalt éves szinten a hazai hipermarketekben a Privátbankár Árkosár-felmérése – 38 ezer forintba kerül egy átlagos családi élelmiszer-nagybevásárlás, ez valamivel kevesebb, mint augusztusban. Szélsőséges árváltozásokat találtunk: a frissen meghosszabbított árrésstopos termékek között komolyabb csökkenést is mértünk, más termékeknél viszont 50-60 százalékos éves drágulás is előfordul.
Vásárló Költözés lomtalanítással – amikor a múlt hátramarad
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 4. 12:26
A költözés mindenki életében nagy feladat. Vegyünk példaként egy olyan esetet, ahol az új életkezdés mellett a régi nyomait is teljesen el kell tüntetni. 
Vásárló Az online vásárlás új aranykora
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 3. 14:33
Az online vásárlás mára épp olyan megszokottá vált, mint régen a sarki bolt felkeresése. Az internetes térben böngészve szinte bármit megtalálsz: könyvet egy kellemes délutánra, élelmiszert a hétvégi vacsorához, vagy éppen alapanyagokat a legújabb kézműves hobbidhoz. 
Vásárló Miért fontos a megfelelő nyirokkeringés?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 3. 12:13
A szervezetünk méregtelenítésében, egészségünk fenntartásában kiemelt szerepe van a nyirokkeringésnek. Felel egyrészt a folyadékegyensúlyért, másrészt pedig az immunfolyamatok szabályozásáért is.
Vásárló Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak
PR | 2025. szeptember 2. 16:29
Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora: a helyszín, a hangulat és a vendéglátás mind hozzájárul ahhoz, hogy az esemény valóban maradandó élményt nyújtson a résztvevőknek. A budapesti Mystery Hotel különleges atmoszférájával, kifinomult tereivel és professzionális szolgáltatásaival ideális választás konferenciák, tréningek, gálaestek vagy akár kötetlen nyári összejövetelek számára.
Vásárló A harisnya etikettje: hogyan válasszuk és viseljük stílusosan?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 2. 13:17
A harisnya nem csupán kiegészítő, hanem egy kulcsfontosságú eleme lehet az elegáns megjelenésnek. Hidegebb évszakokban, amikor a hőmérséklet csökken, és a szoknyaviselés szinte kötelező, a harisnya különösen hasznos. Az ősztől tavaszig tartó időszakban a harisnya számtalan színben és mintában érhető el, és tökéletesen védi a lábakat a hidegtől. Még a tél leghidegebb napjain is remek aláöltözet.
Vásárló Nyílászárócsere: hogyan tegyük gördülékennyé és problémamentessé?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 2. 11:56
Gondolkodtál már azon, hogy milyen hatással van otthonunk kényelmére a megfelelő nyílászárók kiválasztása és beépítése? Az ajtók és ablakok kiválasztásán túl a helyes beépítés is alapvető, hogy biztosítsuk a megfelelő szigetelést, hőmegtartást és ezzel a költséghatékonyságot.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG