3p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megmutatjuk, hogy hogyan igazodnak a diszkontok a vásárlói igényekhez.

Az Aldi tapasztalatai szerint az elmúlt két évben jelentősen nőtt a természetes forrásból származó élelmiszerek fogyasztása Spanyolországban: ma már a boltlánc minden ötödik terméke tartalmaz valamilyen organikus összetevőt. A dél-európai országban az Aldi értékesíti a biotermékek 9,6 százalékát – derült ki a Circana tanácsadó cég adataiból.

A boltjaiban megtöltött kosarak 18 százalékában van valamilyen természetes termék, ami azt jelenti, hogy 2022 óta 5,63 százalékkal bővült ezen termékek értékesítése a cégnél.


A vállalat 490 természetes alapanyagokon alapuló terméket kínál spanyolországi áruházaiban. Ezek többsége saját márkás termék a joghurtoktól kezdve a gyümölcsökön át az organikus tehéntejig és tojásig, melyek főként helyi termelőktől származnak. A diszkontlánc egyébként nemrégiben csökkentette 450 árucikkének árát, ennek mértéke elérhette az 50 százalékot is. Az érintett termékek között voltak az organikus étcsokoládék, amelyek 85 vagy 72 százalék kakaót tartalmaznak.

Déli ételek svájciaknak, bázis a portóiaknak

Eközben Svájcban előtérbe helyezik az élelmiszerek értékesítését az egyéb termékkel szemben, mivel utóbbiakat jellemzően az interneten vásárolják meg a fogyasztók. A nem élelmiszer jellegű termékek kínálatának csökkentésével párhuzamosan bővítik élelmiszer-kínálatukat, például a nálunk is ismert, tematikusan kínált ételekkel, a fagyasztott termékek körének szélesítésével és a bioélelmiszerekkel. A tematikus akciókban az ázsiai, a mexikói, az ibériai és balkáni konyha termékeit ajánlják a svácji vevők figyelmébe.

Újabb lépés az Alditól és a Lidltől
Újabb lépés az Alditól és a Lidltől
Fotó: Aldi

 

Portugáliában az extenzív növekedésre koncentrál az Aldi: Portó környékén új elosztóközpontot nyitottak, a raktár alapterülete 16 ezer négyzetméter és 21 rakodóponton lehet pakolni az árut fel és le. Az új raktár közelebb viszi a háttérinfrastruktúrát az áruházakhoz, amivel lerövidíti a szállítási folyamatot. 

A Lidl is újabb központot épít

Eközben a Lidl Szardínia szigetén nyitott logisztikai központot, amelyből már tizenkettőt működtet Olaszországban. A beruházás értéke 70 millió euró  – átszámolva 27,6 milliárd forint – volt. A szardíniai elosztóközpont csökkenti a szigeten lévő 23 áruház kiszolgálásának szállítási igényeit. 

Emellett az olasz piacon jelenleg 750 boltot működtető Lidl 40 új áruházat akar nyitni a dél-európai országban, amihez 400 millió eurót, tehát nagyjából 158 milliárd forintot kell befektetnie. (Via ESM Magazine)

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG