1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kánikula miatt jelentősen nőtt az értékesített ásványvíz, a sör és a dinnye mennyisége a hazai nagyáruházakban
A kánikula miatt jelentősen nőtt az értékesített ásványvíz, a sör és a dinnye mennyisége a hazai nagyáruházakban.

A Tesco közleménye szerint az eladott ásványvíz mennyisége egyes napokon akár háromszorosára is emelkedett. A vásárlók körében egyre népszerűbbek az ízesített vizek - mint ahogy sörből is egyre jobban fogynak az alacsonyabb alkoholtartalmú, gyümölcsös változatok. Egyre kedveltebbek a nagy kiszerelésű, műanyag palackban forgalmazott sörök is - közölte a Tesco.

A kánikulában a hűtőberendezések használata miatt nő a villamosenergia-fogyasztás, a Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító (Mavir) Zrt. honlapján megtalálható adatok szerint a hét első négy napján a fogyasztás túllépte a 6.000 megawattot, pénteken a déli órákban már csak közel járt hozzá. A csúcs minden nap 12 és 13 óra közé esett.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs vezetője hasonló tendenciákról számolt be. Elmondása szerint üzletláncukban mintegy két hete folyamatosan nő az italok értékesítése, különösen az ásványvízé. A legizzasztóbb napokon az átlagos 500 palack víz akár négy-ötszöröse, 2000-2500 palack is elfogy egy üzletben. Noha a szénsavmentes ásványvíz egyre népszerűbb, a szénsavas típus még mindig sokkal elterjedtebb: az eladott palackok 65-70 százalékát teszi ki - mutatott rá Fodor Attila.

A sörfogyasztás is jelentősen, két-háromszorosára növekedett. A gyümölcsök közül pedig keresettebb lett a dinnye. A CBA tapasztalati szerint is egyre kedveltebbek az ízesített italok, az ásványvizek és a sörök között is. A Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács tájékoztatása szerint míg az első negyedévben 220-230 millió liter ásványvíz fogy, ez az érték a nyári hónapokat magában foglaló második, illetve harmadik negyedévben 320-330 millió literre emelkedik.

MTI, Privátbankár

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG