Az érzelmi intelligencia és a várható eredmények
Az EQ az összes egyéb módszerhez képest hatékonyabban képes jelezni a várható teljesítményt. A magas érzelmi intelligenciával rendelkező vezetők képesek hosszú távon fenntartani a dolgozók elkötelezettségét, emellett a lelkesedésük és a produktivitásuk sem csökken. Ez pedig megalapozza a sikerességüket.
A CHEQ belső kommunikációs rendszer az egyik legjobb megoldást kínálja ennek hatékony kiaknázására. Általa megteremthető a kétirányú kommunikáció a menedzsment és a dolgozók között.
Nem mindegy, hogy milyen az a légkör, amelyben napi szinten kell legjobb tudásunk és tapasztalatunk szerint eljárni. Egy hely, ahol bármikor fordulhatunk a vezetőség felé, véleményt nyilváníthatunk, naprakész információhoz juthatunk bármikor, sokkal vonzóbb. Ugyanúgy visszafelé is igaz, ha a menedzsment fontos közlendőjét szeretné megosztani a dolgozóival, torzításmentesen, hitelesen megteheti.
A kifejlett EQ birtokában lévő cégvezetők nem csupán egy együttműködőbb munkahelyi légkört hoznak létre, mindez az üzleti eredményességre is befolyással van. Az igazán jó vezetői képességek abban mutatkoznak meg, hogy képesek másokat rábírni arra, hogy megtegyenek adott feladatokat az eredmények érdekében. Ez azonban erős együttműködésen alapszik.
Mi szükséges az üzleti eredményességhez?
Ahhoz, hogy képesek legyünk másokra hatni, megfelelő kommunikációs képességek és hatékony eszközök birtokában kell lennünk. Ehhez nyújt segítséget a CHEQ rendszere, mellyel helyszíntől és időtől függetlenül megoldható a belső kommunikáció.
Gondoljunk csak bele, hogy mennyire egyértelmű a megállapítás, miszerint jobb teljesítmény várható ott, ahol a kollégák jól érzik magukat. Ebben az esetben könnyebben tekintik magukénak a vállalat céljait, és azonosulni tudnak velük. Ez magával hozza a hosszú távú elköteleződést, elégedettséget, így növekszik a cég eredményessége.
Sokan azt felejtik el, hogy a vállalatok sikeres jövőjét a dolgozók tudása, elégedettsége, hozzáállása határozza meg. Jól képzett csapat révén, akik együttműködésben, gördülékenyen végzik a munkájukat, magasabb teljesítmény érhető el.
Motiválás és elismerés
A CHEQ által kifejezhető az elismerés, megbecsülés. Köszönet mondható az elvégzett munkáért, ezáltal hatékonyan motiválhatók a kollégák. Ugyanakkor a munkavállalók számára is nyitva a kapu, hogy véleményt fogalmazzanak meg. Az érdeklődésük és véleményük pedig beépíthető a későbbiekben a vállalat döntési folyamataiba. Az egyik legjobb eszköz a motivációra, és a jobb teljesítmény elérésére a hatékony belső kommunikáció, melyhez természetesen az EQ is elengedhetetlen.