6p

Az elmúlt évek kétségtelenül azoknak kedveztek, akik ingatlant értékesítőként jelentek meg, hiszen a rendkívül magas kereslettel szemben viszonylag alacsony kínálat találkozott, aminek köszönhetően nemcsak rendkívül gyorsan, de meglepően jó áron is adhatta el ingatlanát az, aki jól hirdetett és jól árazott. De mit is jelent a jó hirdetés és a jó árazás? Mai cikkünkben ezt a kérdéskört igyekszünk körbejárni.

Bármennyire is magas manapság a kereslet a kínálattal szemben, attól még egy jelentősen túlárazott, vagy épp rosszul fotózott, rosszul hirdetett, az érdeklődők számára szinte "láthatatlan" ingatlan nem fog gyorsan, jó áron gazdára találni.

Ingatlant hirdetne? Nálunk még cikket is írunk ingatlanáról, amely hat ismert portálon jelenik meg, így gyorsan vevőre találhat! Próbálja ki szolgáltatásainkat jelentős kedvezménnyel, most!

Különösen igaz ez most, hogy a kínálat elkezdett nőni, miközben a keresletben enyhe csökkenés mutatkozik. Bár a kereslet még mindig nagyobb, mint a kínálat, az eladóknak kicsivel több praktikát kell bevetniük, hogy ingatlanukat kedvező feltételek mellett értékesíthessék. Lássuk, melyek ezek!

Képek, képek és képek! – Még mindig…

Nem győzzük sokadszorra is hangsúlyozni, hogy mennyire fontosak a kiváló minőségű képek. És ezeket ma már egy okostelefonnal is el lehet készíteni, de a fotózás szakma, a jó fotós egy öreg mobillal is tud jó képet készíteni, az átlagember sokmilliós géppel sem...

Még az alábbi, egyszerűbb képen is látszik, hogy egy jobban sikerült darab, egy nem lélegzetelállító, csak egy átlagos helyről...

Ha valaki tényleg nem ért a vizuális kultúrához, érdemes megkérnie legalább egy sok és jó képet késztő hobbifotós ismerőst, egy több száz milliós ingatlan esetén pedig igazán kár lenne épp a fotóson spórolni, hiszen pár tízezer forintos kiadás, és akár milliókkal többért, illetve hónapokkal gyorsabban elkehet egy átlagosnak mondható ingatlan is!

No nem olyan helyen lévő, mint az alábbi, de azért valljuk meg, ezt is lehetne rosszul fotózni, amikor is csak egy rossz viskónak nézne ki...

Szeretné, ha ingatlana az első lenne a találati listán?

Licitáljon nagyon kedvező áron, és az Ön hirdetését találják meg először, vagy az elsők közt egy adott környéken kereső vásárlók!

Hogyan készítsünk - akár mi magunk - jó képeket?

Egy teljesen hétköznapi ingatlanról is készíthetünk kiváló képeket saját magunk, mindössze csak a következőkre kell figyelemmel lennünk:

  • Legyen rend és tisztaság!
  • Lehetőleg napfényes időben fényképezzünk, de ne akkor, amikor a nap épp szemben besüt az ablakon, és bent még ilyenkor is kapcsoljuk fel a lámpákat, és használjunk vakut(!) is, mert úgy napfényben is szebb lesz a kép, higgye el!
  • Lehetőség szerint minden fontos helyiségről készítsünk legalább egy fotót, és az alaprajzot se felejtsük el!
  • Igyekezzünk úgy fényképezni, hogy a képen egy-egy helyiség teljes egészében rajta legyen, és kerüljük az egy-egy részletet, például padlót, ajtókat, függönyt, bútort stb… szemléltető, unalmas fotókat. Egy szép, érzékkel kiragadott részlet viszont kifejezetten jó ötlet lehet.
  • A képek feltöltése után, mindenképp válasszuk ki, melyik legyen az első kép, amit a keresők látnak, és ami az igazán színvonalas hirdetőoldalakon, mint amilyen az Ingatlantájoló.hu minden találati listában megjelenik. Ez azért különösen fontos tehát, mert a listaoldalon ez az egy kép fog csak látszódni, így az érdeklődők ez alapján az egy kép alapján döntik majd el, hogy kattintanak-e a hirdetésünkre.

Figyelemfelkeltő és lényegre törő hirdetésszöveg

Fontos, hogy a hirdetés címe figyelemfelkeltő legyen, azaz ide írjuk az ingatlan legpozitívabb egy vagy két tulajdonságát, nem úgy indítsunk, hogy "eladó egy szép állapotú 3 szobás ház", hanem pl. így: „Zöldövezetben, belvároshoz közel családi ház eladó…”
Ezen kívül fontos, hogy a hirdetés szövege tömören megfogalmazott, lényegre törő legyen, tehát tartalmazzon minden fontos alapinformációt, beleértve az ingatlan legpozitívabb tulajdonságait, ugyanakkor ne írjunk bele semmi feleslegeset.

Nem csak a szöveg számít, ha jó helyen adja fel hirdetését, akár ingyen is vevőre bukkanhat. Ám ha pár ezresért kiemeli az ingatlant, vagy akár cikket is irat profi stábunkkal, akkor szinte biztosan hamarabb talál vevőt!

Hirdessünk ott, ahol tényleg elérhetjük a potenciális vevőket!

A jó hirdetéshez elengedhetetlen, hogy megtaláljuk azt a hirdetési felületet, ahol a legtöbb érdeklődőt tudjuk elérni, ráadásul célzottan. A hirdetési oldalakon a hirdetések általában időrendi sorrendben jelennek meg, aminek az a hátránya, hogy a mi hirdetésünk egyre lejjebb sorolódik, ahogy egyre több hirdetést adnak fel.

Így a hirdetésünk már néhány nap után az 5-6. oldalra kerülhet, ami azért hátrányos, mert a tapasztalatok szerint a legtöbb érdeklődő csak az első három listaoldalt nézi meg.

Az Ingatlantájoló.hu azonban bevezetett egy Magyarországon egyedülálló, háromszintű licitrendszert, amellyel a találati lista legjobb helyeire licitálhatunk, így egyedül a saját stratégiánkon és kreditegyenlegünkön múlik, hogy hirdetésünk minél előkelőbb helyre kerüljön a listaoldalon.

Az új, háromszintű licitrendszer lényege, hogy az alapértelmezett nézetű találati lista mellett a hirdetőknek lehetőségük van a területi és szűrt találati listákon is az első helyek egyikére licitálniuk a hirdetésüket.

Az Ingatlantájoló további előnye, hogy itt hirdetni is nagyon egyszerű, ugyanis a hirdetést mindössze néhány lépésben, 1 perc alatt feladhatjuk ingyenesen, majd a megfelelő kiemelési csomagot kiválasztva eldönthetjük, hogy hány képpel jelenjen meg a hirdetésünk, és extra szolgáltatások közül is választhatunk.

Az Ingatlantájoló olyan választható, egyedülálló szolgáltatásokat nyújt, mint például egy önálló cikk írása ingatlanáról, mely az Otthontérkép Magazinban és partneroldalainkon is megjelenik (mint például Mfor, Privátbankár és Infostart), továbbá egy hétre social média kiemelést is választhat, mellyel további több ezer érdeklődőt érhet el, illetve hirdetése ingatlan ajánlódobozokban is megjelenik partneroldalainkon.

Természetesen nemcsak hirdetni, hanem licitálni is rendkívül egyszerű, ehhez mindössze kreditegyenlegét kell feltöltenie, és kreditjeivel licitálni a lehető legjobb pozícióra. Az Ingatlantájoló licitrendszerének egyik legnagyobb előnye, hogy mind magánszemélyek, mind a kisebb-nagyobb irodák között egyenlő feltételeket teremt ahhoz, hogy hirdetésük a találati listán a lehető legelőkelőbb helyre kerüljön

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
Vásárló Teszt Plussz Magazin: ezek a legjobb vezeték nélküli állóporszívók
Márkázott tartalom | 2025. november 12. 10:25
A Teszt Plussz Magazin ismét frissítette vezeték nélküli állóporszívó tesztjét, aminek részeként megvizsgálták az egész piacot, és a teszteredményekből kiderült, hogy a Dyson még mindig uralja a prémium kategóriát, de egyre komolyabb kihívót jelent a Dreame, miközben az alacsonyabb kategóriákat leginkább a Xiaomi, a Bosch, a Shark és a Gorenje porszívói uralják.
Vásárló Váratlanul bezuhant a drágulás a boltokban – a kormányt ez hidegen hagyja
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. november 10. 05:42
Az előző hónaphoz képest régen látott mértékű árcsökkenést talált a legfrissebb Privátbankár Árkosár-felmérés a hipermarketekben. Éves szinten persze nőttek az árak, de a drágulás több mint egyéves mélypontra fékezett. Az árrésstop mégis maradt – ennek már csak politikai okai lehetnek, szakmaiak nem. Novemberi felmérésünk során lehet, hogy láttuk az ország utolsó szögletes trappistáját is.
Vásárló Alvás és mindennapi terhelés – Hogyan válasszunk megfelelő matracot?
Márkázott tartalom | 2025. november 8. 17:23
A pihenés módja sokak számára egy megszokott rutin, mégis gyakran csak akkor kerül előtérbe, amikor hosszabb idő után kényelmetlenséget tapasztalunk. A fekhely kialakítása nemcsak az alvás hosszára, hanem a napközbeni működésünkre is hat. 
Vásárló Az adatmentés fontossága a digitális korban
Márkázott tartalom | 2025. november 7. 16:50
A digitális világban mindennapi eszközeinkkel rögzítjük életünk pillanatait: képek, dokumentumok, üzenetek. De vajon elegendő figyelmet fordítunk ezek megőrzésére? Fontos tudatosítani, hogy eszközeink naponta különféle kockázatoknak vannak kitéve.
Vásárló Zöld fűtési alternatíva: a pelletkazánok
Márkázott tartalom | 2025. november 5. 16:41
Napjaink egyik nagy kérdése, hogy miként lehet környezettudatosan élni, és ennek részeként, milyen technológiákat érdemes választani a mindennapi életben. 
Vásárló A jövő otthona, avagy miért választják egyre többen a könnyűszerkezetes házakat?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 17:16
Az építkezés mindig nagy döntés, hiszen az ember az otthonát nem néhány évre tervezi. Az utóbbi időben egyre többen fordulnak a könnyűszerkezetes házak felé, amelyek nemcsak gyorsabban elkészülnek, hanem energiatakarékosabbak és fenntarthatóbbak is a hagyományos építési módoknál.
Vásárló Hogyan érd el a Z generációt a közösségi médiában?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 10:15
Az online platformok terén a Z generáció egyedi szereppel bír; ők azok a digitális bennszülöttek, akik gyakorlatilag már az online térben nőttek fel. 
Vásárló A megbízható rögzítés az építőipar alapja
Márkázott tartalom | 2025. november 3. 16:45
Az építkezések és felújítások világában sokszor a legapróbb részletek döntik el, mennyire lesz tartós és biztonságos a végeredmény. Akár egy családi ház szerkezetéről, akár ipari létesítményről van szó, a stabil rögzítés nélkülözhetetlen. Azok az elemek, amelyek a háttérben végzik a dolgukat, valójában a teljes szerkezet biztonságát tartják kézben.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG