6p

Az elmúlt évek kétségtelenül azoknak kedveztek, akik ingatlant értékesítőként jelentek meg, hiszen a rendkívül magas kereslettel szemben viszonylag alacsony kínálat találkozott, aminek köszönhetően nemcsak rendkívül gyorsan, de meglepően jó áron is adhatta el ingatlanát az, aki jól hirdetett és jól árazott. De mit is jelent a jó hirdetés és a jó árazás? Mai cikkünkben ezt a kérdéskört igyekszünk körbejárni.

Bármennyire is magas manapság a kereslet a kínálattal szemben, attól még egy jelentősen túlárazott, vagy épp rosszul fotózott, rosszul hirdetett, az érdeklődők számára szinte "láthatatlan" ingatlan nem fog gyorsan, jó áron gazdára találni.

Ingatlant hirdetne? Nálunk még cikket is írunk ingatlanáról, amely hat ismert portálon jelenik meg, így gyorsan vevőre találhat! Próbálja ki szolgáltatásainkat jelentős kedvezménnyel, most!

Különösen igaz ez most, hogy a kínálat elkezdett nőni, miközben a keresletben enyhe csökkenés mutatkozik. Bár a kereslet még mindig nagyobb, mint a kínálat, az eladóknak kicsivel több praktikát kell bevetniük, hogy ingatlanukat kedvező feltételek mellett értékesíthessék. Lássuk, melyek ezek!

Képek, képek és képek! – Még mindig…

Nem győzzük sokadszorra is hangsúlyozni, hogy mennyire fontosak a kiváló minőségű képek. És ezeket ma már egy okostelefonnal is el lehet készíteni, de a fotózás szakma, a jó fotós egy öreg mobillal is tud jó képet készíteni, az átlagember sokmilliós géppel sem...

Még az alábbi, egyszerűbb képen is látszik, hogy egy jobban sikerült darab, egy nem lélegzetelállító, csak egy átlagos helyről...

Ha valaki tényleg nem ért a vizuális kultúrához, érdemes megkérnie legalább egy sok és jó képet késztő hobbifotós ismerőst, egy több száz milliós ingatlan esetén pedig igazán kár lenne épp a fotóson spórolni, hiszen pár tízezer forintos kiadás, és akár milliókkal többért, illetve hónapokkal gyorsabban elkehet egy átlagosnak mondható ingatlan is!

No nem olyan helyen lévő, mint az alábbi, de azért valljuk meg, ezt is lehetne rosszul fotózni, amikor is csak egy rossz viskónak nézne ki...

Szeretné, ha ingatlana az első lenne a találati listán?

Licitáljon nagyon kedvező áron, és az Ön hirdetését találják meg először, vagy az elsők közt egy adott környéken kereső vásárlók!

Hogyan készítsünk - akár mi magunk - jó képeket?

Egy teljesen hétköznapi ingatlanról is készíthetünk kiváló képeket saját magunk, mindössze csak a következőkre kell figyelemmel lennünk:

  • Legyen rend és tisztaság!
  • Lehetőleg napfényes időben fényképezzünk, de ne akkor, amikor a nap épp szemben besüt az ablakon, és bent még ilyenkor is kapcsoljuk fel a lámpákat, és használjunk vakut(!) is, mert úgy napfényben is szebb lesz a kép, higgye el!
  • Lehetőség szerint minden fontos helyiségről készítsünk legalább egy fotót, és az alaprajzot se felejtsük el!
  • Igyekezzünk úgy fényképezni, hogy a képen egy-egy helyiség teljes egészében rajta legyen, és kerüljük az egy-egy részletet, például padlót, ajtókat, függönyt, bútort stb… szemléltető, unalmas fotókat. Egy szép, érzékkel kiragadott részlet viszont kifejezetten jó ötlet lehet.
  • A képek feltöltése után, mindenképp válasszuk ki, melyik legyen az első kép, amit a keresők látnak, és ami az igazán színvonalas hirdetőoldalakon, mint amilyen az Ingatlantájoló.hu minden találati listában megjelenik. Ez azért különösen fontos tehát, mert a listaoldalon ez az egy kép fog csak látszódni, így az érdeklődők ez alapján az egy kép alapján döntik majd el, hogy kattintanak-e a hirdetésünkre.

Figyelemfelkeltő és lényegre törő hirdetésszöveg

Fontos, hogy a hirdetés címe figyelemfelkeltő legyen, azaz ide írjuk az ingatlan legpozitívabb egy vagy két tulajdonságát, nem úgy indítsunk, hogy "eladó egy szép állapotú 3 szobás ház", hanem pl. így: „Zöldövezetben, belvároshoz közel családi ház eladó…”
Ezen kívül fontos, hogy a hirdetés szövege tömören megfogalmazott, lényegre törő legyen, tehát tartalmazzon minden fontos alapinformációt, beleértve az ingatlan legpozitívabb tulajdonságait, ugyanakkor ne írjunk bele semmi feleslegeset.

Nem csak a szöveg számít, ha jó helyen adja fel hirdetését, akár ingyen is vevőre bukkanhat. Ám ha pár ezresért kiemeli az ingatlant, vagy akár cikket is irat profi stábunkkal, akkor szinte biztosan hamarabb talál vevőt!

Hirdessünk ott, ahol tényleg elérhetjük a potenciális vevőket!

A jó hirdetéshez elengedhetetlen, hogy megtaláljuk azt a hirdetési felületet, ahol a legtöbb érdeklődőt tudjuk elérni, ráadásul célzottan. A hirdetési oldalakon a hirdetések általában időrendi sorrendben jelennek meg, aminek az a hátránya, hogy a mi hirdetésünk egyre lejjebb sorolódik, ahogy egyre több hirdetést adnak fel.

Így a hirdetésünk már néhány nap után az 5-6. oldalra kerülhet, ami azért hátrányos, mert a tapasztalatok szerint a legtöbb érdeklődő csak az első három listaoldalt nézi meg.

Az Ingatlantájoló.hu azonban bevezetett egy Magyarországon egyedülálló, háromszintű licitrendszert, amellyel a találati lista legjobb helyeire licitálhatunk, így egyedül a saját stratégiánkon és kreditegyenlegünkön múlik, hogy hirdetésünk minél előkelőbb helyre kerüljön a listaoldalon.

Az új, háromszintű licitrendszer lényege, hogy az alapértelmezett nézetű találati lista mellett a hirdetőknek lehetőségük van a területi és szűrt találati listákon is az első helyek egyikére licitálniuk a hirdetésüket.

Az Ingatlantájoló további előnye, hogy itt hirdetni is nagyon egyszerű, ugyanis a hirdetést mindössze néhány lépésben, 1 perc alatt feladhatjuk ingyenesen, majd a megfelelő kiemelési csomagot kiválasztva eldönthetjük, hogy hány képpel jelenjen meg a hirdetésünk, és extra szolgáltatások közül is választhatunk.

Az Ingatlantájoló olyan választható, egyedülálló szolgáltatásokat nyújt, mint például egy önálló cikk írása ingatlanáról, mely az Otthontérkép Magazinban és partneroldalainkon is megjelenik (mint például Mfor, Privátbankár és Infostart), továbbá egy hétre social média kiemelést is választhat, mellyel további több ezer érdeklődőt érhet el, illetve hirdetése ingatlan ajánlódobozokban is megjelenik partneroldalainkon.

Természetesen nemcsak hirdetni, hanem licitálni is rendkívül egyszerű, ehhez mindössze kreditegyenlegét kell feltöltenie, és kreditjeivel licitálni a lehető legjobb pozícióra. Az Ingatlantájoló licitrendszerének egyik legnagyobb előnye, hogy mind magánszemélyek, mind a kisebb-nagyobb irodák között egyenlő feltételeket teremt ahhoz, hogy hirdetésük a találati listán a lehető legelőkelőbb helyre kerüljön

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG