6p

Az elmúlt évek kétségtelenül azoknak kedveztek, akik ingatlant értékesítőként jelentek meg, hiszen a rendkívül magas kereslettel szemben viszonylag alacsony kínálat találkozott, aminek köszönhetően nemcsak rendkívül gyorsan, de meglepően jó áron is adhatta el ingatlanát az, aki jól hirdetett és jól árazott. De mit is jelent a jó hirdetés és a jó árazás? Mai cikkünkben ezt a kérdéskört igyekszünk körbejárni.

Bármennyire is magas manapság a kereslet a kínálattal szemben, attól még egy jelentősen túlárazott, vagy épp rosszul fotózott, rosszul hirdetett, az érdeklődők számára szinte "láthatatlan" ingatlan nem fog gyorsan, jó áron gazdára találni.

Ingatlant hirdetne? Nálunk még cikket is írunk ingatlanáról, amely hat ismert portálon jelenik meg, így gyorsan vevőre találhat! Próbálja ki szolgáltatásainkat jelentős kedvezménnyel, most!

Különösen igaz ez most, hogy a kínálat elkezdett nőni, miközben a keresletben enyhe csökkenés mutatkozik. Bár a kereslet még mindig nagyobb, mint a kínálat, az eladóknak kicsivel több praktikát kell bevetniük, hogy ingatlanukat kedvező feltételek mellett értékesíthessék. Lássuk, melyek ezek!

Képek, képek és képek! – Még mindig…

Nem győzzük sokadszorra is hangsúlyozni, hogy mennyire fontosak a kiváló minőségű képek. És ezeket ma már egy okostelefonnal is el lehet készíteni, de a fotózás szakma, a jó fotós egy öreg mobillal is tud jó képet készíteni, az átlagember sokmilliós géppel sem...

Még az alábbi, egyszerűbb képen is látszik, hogy egy jobban sikerült darab, egy nem lélegzetelállító, csak egy átlagos helyről...

Ha valaki tényleg nem ért a vizuális kultúrához, érdemes megkérnie legalább egy sok és jó képet késztő hobbifotós ismerőst, egy több száz milliós ingatlan esetén pedig igazán kár lenne épp a fotóson spórolni, hiszen pár tízezer forintos kiadás, és akár milliókkal többért, illetve hónapokkal gyorsabban elkehet egy átlagosnak mondható ingatlan is!

No nem olyan helyen lévő, mint az alábbi, de azért valljuk meg, ezt is lehetne rosszul fotózni, amikor is csak egy rossz viskónak nézne ki...

Szeretné, ha ingatlana az első lenne a találati listán?

Licitáljon nagyon kedvező áron, és az Ön hirdetését találják meg először, vagy az elsők közt egy adott környéken kereső vásárlók!

Hogyan készítsünk - akár mi magunk - jó képeket?

Egy teljesen hétköznapi ingatlanról is készíthetünk kiváló képeket saját magunk, mindössze csak a következőkre kell figyelemmel lennünk:

  • Legyen rend és tisztaság!
  • Lehetőleg napfényes időben fényképezzünk, de ne akkor, amikor a nap épp szemben besüt az ablakon, és bent még ilyenkor is kapcsoljuk fel a lámpákat, és használjunk vakut(!) is, mert úgy napfényben is szebb lesz a kép, higgye el!
  • Lehetőség szerint minden fontos helyiségről készítsünk legalább egy fotót, és az alaprajzot se felejtsük el!
  • Igyekezzünk úgy fényképezni, hogy a képen egy-egy helyiség teljes egészében rajta legyen, és kerüljük az egy-egy részletet, például padlót, ajtókat, függönyt, bútort stb… szemléltető, unalmas fotókat. Egy szép, érzékkel kiragadott részlet viszont kifejezetten jó ötlet lehet.
  • A képek feltöltése után, mindenképp válasszuk ki, melyik legyen az első kép, amit a keresők látnak, és ami az igazán színvonalas hirdetőoldalakon, mint amilyen az Ingatlantájoló.hu minden találati listában megjelenik. Ez azért különösen fontos tehát, mert a listaoldalon ez az egy kép fog csak látszódni, így az érdeklődők ez alapján az egy kép alapján döntik majd el, hogy kattintanak-e a hirdetésünkre.

Figyelemfelkeltő és lényegre törő hirdetésszöveg

Fontos, hogy a hirdetés címe figyelemfelkeltő legyen, azaz ide írjuk az ingatlan legpozitívabb egy vagy két tulajdonságát, nem úgy indítsunk, hogy "eladó egy szép állapotú 3 szobás ház", hanem pl. így: „Zöldövezetben, belvároshoz közel családi ház eladó…”
Ezen kívül fontos, hogy a hirdetés szövege tömören megfogalmazott, lényegre törő legyen, tehát tartalmazzon minden fontos alapinformációt, beleértve az ingatlan legpozitívabb tulajdonságait, ugyanakkor ne írjunk bele semmi feleslegeset.

Nem csak a szöveg számít, ha jó helyen adja fel hirdetését, akár ingyen is vevőre bukkanhat. Ám ha pár ezresért kiemeli az ingatlant, vagy akár cikket is irat profi stábunkkal, akkor szinte biztosan hamarabb talál vevőt!

Hirdessünk ott, ahol tényleg elérhetjük a potenciális vevőket!

A jó hirdetéshez elengedhetetlen, hogy megtaláljuk azt a hirdetési felületet, ahol a legtöbb érdeklődőt tudjuk elérni, ráadásul célzottan. A hirdetési oldalakon a hirdetések általában időrendi sorrendben jelennek meg, aminek az a hátránya, hogy a mi hirdetésünk egyre lejjebb sorolódik, ahogy egyre több hirdetést adnak fel.

Így a hirdetésünk már néhány nap után az 5-6. oldalra kerülhet, ami azért hátrányos, mert a tapasztalatok szerint a legtöbb érdeklődő csak az első három listaoldalt nézi meg.

Az Ingatlantájoló.hu azonban bevezetett egy Magyarországon egyedülálló, háromszintű licitrendszert, amellyel a találati lista legjobb helyeire licitálhatunk, így egyedül a saját stratégiánkon és kreditegyenlegünkön múlik, hogy hirdetésünk minél előkelőbb helyre kerüljön a listaoldalon.

Az új, háromszintű licitrendszer lényege, hogy az alapértelmezett nézetű találati lista mellett a hirdetőknek lehetőségük van a területi és szűrt találati listákon is az első helyek egyikére licitálniuk a hirdetésüket.

Az Ingatlantájoló további előnye, hogy itt hirdetni is nagyon egyszerű, ugyanis a hirdetést mindössze néhány lépésben, 1 perc alatt feladhatjuk ingyenesen, majd a megfelelő kiemelési csomagot kiválasztva eldönthetjük, hogy hány képpel jelenjen meg a hirdetésünk, és extra szolgáltatások közül is választhatunk.

Az Ingatlantájoló olyan választható, egyedülálló szolgáltatásokat nyújt, mint például egy önálló cikk írása ingatlanáról, mely az Otthontérkép Magazinban és partneroldalainkon is megjelenik (mint például Mfor, Privátbankár és Infostart), továbbá egy hétre social média kiemelést is választhat, mellyel további több ezer érdeklődőt érhet el, illetve hirdetése ingatlan ajánlódobozokban is megjelenik partneroldalainkon.

Természetesen nemcsak hirdetni, hanem licitálni is rendkívül egyszerű, ehhez mindössze kreditegyenlegét kell feltöltenie, és kreditjeivel licitálni a lehető legjobb pozícióra. Az Ingatlantájoló licitrendszerének egyik legnagyobb előnye, hogy mind magánszemélyek, mind a kisebb-nagyobb irodák között egyenlő feltételeket teremt ahhoz, hogy hirdetésük a találati listán a lehető legelőkelőbb helyre kerüljön

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG