4p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Minden amit a TikTok hirdetéstípusokról tudnod kell

Ha úgy határoztál, hogy a TikTok a megfelelő platform a cégednek, és belevágnál a kreatív hirdetések készítésébe, egy kis segítségre lesz szükséged. Hirdetési fiókot kell létrehozni. 

Hirdetnél TikTok-on? - Létrehozzuk a fiókod! Még nem mindenki hirdethet - TikTok hirdetési fiók létrehozása

Ezt jelenleg csak a TikTok-kal szerződött ügynökségi partnerek (mint mi is!) tudnak nyitni. Sőt a hirdetésre szánt egyenlegedet is ezek a partnerek segítenek neked kezelni és kommunikálni a TikTok csapatával. Viszont amint ez elkészült, már tiéd az irányítás. A BeOnWeb csapatánál a professzionális hirdetésekre törekszünk, ezért a kampányok kezelésének, indításának terhét is átvesszük. Így neked csak a kreatív tartalomra kell fókuszálni. Ezeknek az elkészítéséhez pedig segédletet és útmutatást adunk.

TikTok hirdetési típusok

Amiben újat mutat a TikTok a Facebookhoz képest, az a többféle, inspiráló hirdetési forma. Aszerint, hogy a márkáddal éppen milyen célt tűztél ki, mit akarsz elérni, úgy érdemes hirdetned. Ahogy a cél is más, úgy azt is látni fogjuk, hogy melyik hirdetési típus hogy éri el a közönséget. Arról is említést teszünk, hogy melyikhez mennyire kell zsebbe nyúlni, mennyibe kerül a TikTok-on hirdetni.

‘Videó folyam’ hirdetés (In-feed ads)

A legnépszerűbb és legköltséghatékonyabb hirdetési forma a TikTok-on a ‘Videó folyam’ hirdetés. A hirdetők licitálnak, hogy két videó közötti hirdetési helyen megjelenhessenek a ‘Neked’ folyamban. Az itt megjelenő videók maximum 60 másodpercesek lehetnek. Minél rövidebb, annál jobb, és pont úgy néznek ki, mint az általános tiktok-ok. CTA gombot is megjeleníthetsz a videón, amivel könnyedén a landing oldaladra vezetheted a célközönségedet. A minimum beugró napi 20€-os költés.

Mivel még nem olyan elterjedt Magyarországon a TikTok hirdetés, valamint a közönség még receptív rá, ezért kiemelkedő elérésekre lehet számítani arányaiban kedvező áron. Ezt a hirdetési típust a KKV szektornak és a nagyobb méretű vállalkozásnak ajánljuk, mivel a napi 20€-s minimum költés egy hosszabb hirdetési periódusban komolyabb összegeket jelenthet.

Brand Takeover

A TikTok app megnyitásakor jelenik meg a Brand Takeover típusú hirdetés. Egy teljes képernyős, 3-5 másodperc hosszú videó hanggal, amit nem lehet átugrani. Mivel a teljes közönség láthatja, ami Magyarországon közel 2 millió felhasználót jelent, ezért látványos eredményeket ér el kattintásban is. Annak ellenére, hogy ez a hirdetés típus nem olcsó, cserébe biztos, hogy az az 1-2 napos kampány magas elérést garantál. Ezeket a hirdetéseket csak a TikTok csapata tudja elindítani, úgyhogy mi intézzük a kommunikációt.  A kreatívot viszont továbbra is tőled kérjük. 

TopView hirdetések

A TopView hirdetés nagyon hasonló a Brand Takeover-hez. Szintén teljesképernyős formátumú videó hirdetésről van szó, ami a ‘Neked’ videó folyamban jelenik meg. 60 másodperc hosszú lehet és kiváló formátum ha a márkádat népszerűsítenéd!

Hashtag kihívás

Az egyik legkreatívabb hirdetési forma. A célja az, hogy a célközönség bevonásával gyakorlatilag ellepje a TikTok-ot a márkához kapcsolódó videó tartalom. Álmodd meg a kihívást, a hashtag-et és érdemes lehet valamilyen nyereményt is felajánlani. A kampány első lépéseként először videó hirdetésekben tudod a tartalmadat megjeleníteni. Második lépésként a ‘Fedezd fel’ (Discover) résznél bannerként vagy szponzorált hashtagként.  Szintén ügynökségek tudnak segíteni ezekben a lépésekben. A kihívás oldalán pedig a felhasználók által készült videók gyűlnek, ahol az elérési eredmény exponenciálisan nő!

Márka effektek

Nagyon egyedi hirdetési forma, mikor egy márka, cég vagy hirdető saját matricát, effektet vagy filtert hoz létre. Ezeket a TikTok felhasználók a videóikban felhasználhatják. Szuper kiegészítése lehet egy hashtag kihívásnak. Fantasztikus marketing eszköz, mivel abszolút a márka életrekeltése és a célközönség aktivizálása a cél. Költségvonzata miatt szintén inkább a nagyobb cégekre és hirdetőkre jellemző hirdetési forma. Itt is a TikTok csapatának közreműködésére van szükség a létrehozásához.

+1: Influenszerek

Ahogy az Instagramon is, úgy a TikTok-on is megjelentek az influenszerek. Ők a saját témájukban, területükön leginkább termékeket népszerűsítenek. És bár ez nem hivatalos TikTok hirdetési forma, kétségkívül hatékony!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló Hogyan egyensúlyozz teljesítmény és pihenés között az üzleti életben?
Márkázott tartalom | 2025. július 3. 13:46
A mai üzleti világban gyakran előfordul, hogy a teljesítményt minden elé helyezzük, még akkor is, ha ez hosszú távon a jóllétünk rovására megy. Valójában az igazi siker kulcsa abban rejlik, mennyire tudatosan képes valaki pihenni és regenerálódni. A határidők betartása nem elég, figyelmet kell fordítani arra is, hogyan lehet feltöltődni a mindennapi terhek okozta stressz után.
Vásárló Autóbérlés – megfontolt választás
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 13:13
Egyre többen döntenek az autóbérlés mellett pénzügyi szempontokat mérlegelve. Saját járművet fenntartani manapság igencsak költséges vállalkozás, épp ezért sokak számára jobban megéri kocsit bérelni.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG