3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Facebook és Instagram hirdetések létrehozása és optimalizálása számos tényezőtől függ, most pedig még a Meta is változtatott az ügymeneten. Az alábbiakban ismertetjük ezeket a módosításokat, illetve adunk néhány általános tippet a kampányaid tervezéséhez.

Változtat a Meta

Mint ahogy a SocialWings Facebook hirdetéskezelés és marketing szakemberei is hírül adták ügyfeleiknek, idén nyártól, egészen pontosan 2023. június 5-től változások léptek életbe a Meta hirdetési politikájában.

Meg tudod nevezni azt a természetes vagy jogi személyt, aki vagy amely, úgymond „hasznosul” a hirdetésekből. Magyarán megadhatod, hogy az adott hirdetések kit képviselnek, ki a „kedvezményezett”. Olyan eset is elképzelhető, hogy a „kedvezményezett” és a hirdetésekért fizető személy vagy cég külön entitás, így a “kifizető” is külön megadható.

A Meta nem önszorgalomból eszközölte ezeket a változtatásokat, hanem az EU előírásait követi, aki ezeknek nem felel meg, annak a hirdetései automatikusan leállnak. Ha már futó hirdetéseknél módosítod a kifizető adatait, akkor az eredeti adatok még egy évig láthatóak maradnak a hirdetéstárban.

Példák az alkalmazásra

Ha kisvállalkozóként önállóan adsz fel hirdetéseket a „kedvezményezett” és a „kifizető” ugyanaz.

Ha egy anyavállalat kezeli a leányvállalat Facebook és Instagram hirdetési kampányát, a „kedvezményezett” mezőbe a leányvállalat neve kerül, míg a „kifizető” az anyavállalat.

Ha magánszemélyként hirdetsz valamilyen okból egy terméket, szolgáltatást, stb., a „kedvezményezett” ez esetben maga a termék, szolgáltatás, míg a „kifizető” mellé a saját nevedet kell megadni.

Hasznos tippek

És akkor most következzenek a bevezetőben ígért általános tippek Facebook és Instagram hirdetésekhez.

  • Definiáld a célközönséget demográfiai, érdeklődési és viselkedési szempontok alapján! Használd a Facebook Audience Insights vagy a Instagram Audience Insights eszközöket a részletesebb információk megszerzéséhez!
  • Állítsd be pontosan, mit szeretnél elérni a hirdetéseiddel: például forgalomnövelés, konverziók, brandismertetés stb.
  • Válaszd ki a megfelelő időpontokat és napokat a hirdetések kibocsátásához, figyelembe véve a célcsoport aktív időszakait.
  • Ügyelj arra, hogy ne bombázd ugyanazt a célcsoportot túl gyakran ugyanazzal a hirdetéssel!
  • Biztosítsd, hogy a hirdetéseid mobilbarátak legyenek, mivel sok felhasználó mobil eszközöket használ a Facebook és Instagram böngészéséhez.
  • Ne félj új ötleteket és megközelítéseket kipróbálni a hirdetéseidben! Az új és izgalmas tartalom vonzhatja a felhasználókat.

Ne feledd, hogy a Facebook és Instagram hirdetések hatékonysága függ a céljaidtól, a célcsoportodtól és a kampányod egyéb specifikus tényezőitől! Idővel, tapasztalatokkal gazdagodva egyre jobban megértheted, hogy mi működik a legjobban a céljaid eléréséhez.
 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Vásárló Előzzük meg a penészedést az újonnan épített otthonokban!
Márkázott tartalom | 2024. november 10. 14:02
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG