Az IKEA termékei egy ideje nem csupán az ismert nagyáruházakban érhetők el, hanem kisebb boltokban is, amelyeket a városok központi részeiben nyitottak meg. Ennek született egy új formája.
Egy parkolóházban több tucatnyi parkolóhelyet alakít át az IKEA kicsi bemutató áruházzá az angliai Brightonban. A bútoráruházlánc tulajdonosa, az Ingka Group tavaly jelentette be, hogy megvásárolta a város Churchill Square terén lévő bevásárlóközpontot, amelynek Debenhams részében kisáruházat akar nyitni.
Az ingatlanért 145 millió fontot (68 milliárd forint) fizettek. Korábban Anglia más részén akartak terjeszkedni, ám végül ezt választották. Brighton lesz az első olyan város a szigetországban Londonon kívül, ahol kisboltot nyit az svéd bútoráruházlánc.
Az online kereskedelmet ötvözi a használt termékek eladásával az IKEA. Egyelőre tesztelik az új módszert.
" target="_blank">szerint a helyhatóság engedélyezte, hogy a „Klikkelj és vidd!” filozófia jegyében értékesítő bolt nyíljon a több emeletes parkolóházban. Ennek nyomán 64 parkolóhelyet 20 bemutatótérré alakítanak át. Michael Tucker, a változtatási terveket készítő csapat vezetője azt állítja, hogy a parkolóhelyek csökkenése nem fog zsúfoltságot vagy hiányt okozni az épület eredeti funkcióját megtartó részében.
Parkolóba tart az Ikea Fotó: Ikea
Ez nem feltétlenül alaptalan állítás, tekintettel arra, hogy a parkolóházban összesen 1560 hely van, amelynek mindössze négy százalékát veszik el. Emellett Tucker arra hivatkozott, hogy a helyi önkormányzat ösztönözni akarja a fenntartható közlekedés erősítését, amit mi sem szolgál jobban, mint az autók használatának megnehezítése.
A kisáruházban lesz egy recepció, ahol a vásárlók magukhoz vehetik a korábban megrendelt termékeket. A tervek szerint leszerelik a tetőről a régi gépészeti berendezéseket, amelyek elavultak, így nem lennének képesek kiszolgálni a modern kereskedelmi funkciókat. Az IKEA egyelőre nem árulta el, hogy mikor akarja megnyitni új boltját Brightonban. Csak annyit mondtak, hogy idén már nem lesz boltavatás.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is.