1p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az üdülési csekket egyre gyakrabban alkalmazzák a munkáltatók, szívesen igénylik a munkavállalók, és örömmel fogadják a belföldi szolgáltatók is
Az üdülési csekket egyre gyakrabban alkalmazzák a munkáltatók, szívesen igénylik a munkavállalók, és örömmel fogadják a belföldi szolgáltatók is

Az elmúlt év forgalmához képest az idei turisztikai főszezonban több mint harminc százalékkal nőtt az üdülési csekkek felhasználása Magyarországon a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány legfrissebb adatai szerint - olvasható a szervezetnek az MTI-hez pénteken eljuttatott tájékoztató anyagában.

A 2008-as esztendő egészében regisztrált 21 milliárd forintos forgalom után az összefoglaló alapján az idei év eddig eltelt időszakában több mint 30 milliárd forint értékű üdülési csekket váltottak be Magyarországon.

A legdinamikusabban, nyolcvan százalékkal Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében nőtt a felhasználás. Jelentős, hatvanhat százalékos a gyarapodás továbbá Fejér megyében és Nógrád megyében is hatvankét százalékkal bővült az üdülési csekk elfogadás. Volumen tekintetében az első helyen álló fővárost Zala, Somogy és Veszprém megye követi.

Az idei évben eddig összesen 37 milliárd forint összegű üdülési csekk került a közel másfél millió hazai munkavállalóhoz és közeli hozzátartozóikhoz - fogalmaz tájékoztató hírlevelében a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány.
A növekvő mértékű üdülésicsekk-beváltás nyertese az a tizenkétezer szolgáltató, akik ezen a nyáron fogadták a korábbi külföldi úticéljaik helyett belföldi pihenést, kikapcsolódást választó vendégeket. A maguk hatvannégy százalékával legnagyobb arányban továbbra is a szálláshely-szolgáltatók, azt követően tizenkét százalékkal a kultúra-sport és szabadidő szolgáltatók, majd nyolc százalékkal a közösségi közlekedést biztosítók részesedtek az üdülési csekk forgalmából.

A gazdaság egyéb szektoraiban érzékelhető válság hatása a hazai turizmusban meghatározó szerepet betöltő üdülési csekk területén eddig nem volt tetten érhető. A tapasztalatok szerint az üdülési csekket egyre gyakrabban alkalmazzák a munkáltatók, szívesen igénylik a munkavállalók, és örömmel fogadják a belföldi szolgáltatók is.

Tízből négy cég megvágná a cafeteriát
Felejtsük el a béren kívüli juttatásokat! 
Sokat bukhat, aki teljesen elfelejti a cafeteriát 
Ha ügyesek vagyunk, megéri a cafetéria - útmutató
Kelendő az üdülési csekk


MTI

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG