MTI Fotó: Mohai Balázs |
Idén az áruházlánc ismét három zenei fesztiválon lesz jelen: a június 26-30. között a Telekom VOLT Fesztiválon 300, míg az augusztus 8-15. a Sziget Fesztiválon 375 négyzetméter alapterületű áruházzal várják a fesztiválozókat kimondottan a rendezvény látogatóinak igényeire szabott kínálattal és GrillTerasszal, míg a Balaton Soundon július 4-8. között egy, a tó partján elhelyezkedő GrillTerasszal készül az áruházlánc.
A pop-up boltok kínálatában több mint 300-féle termékből válogathatnak: alkoholmentes italok, reggelik, hűtött termékek (felvágottak, sajtok), konzervek, édességek, glutén- és laktózmentes termékek, friss zöldségek és gyümölcsök várják a vásárlókat, és az Azon melegében látványpékségekben frissen sülnek a péksütemények. Az itt megvásárolt húsokat a GrillTeraszon térítésmentesen meg is sütik a fesztiválozóknak.
Tavaly a vásárlók által legkeresettebb termékek minden helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin bizonyultak a legnépszerűbbnek, míg az Azon melegében látványpékségekben leginkább a császárzsömle, a virslis táska, a sajtos pogácsa és a vajas croissant fogyott.
Az italok kivételével mindent a megszokott bolti árakon kínálnak majd a fesztiválokon - közölte a lánc a Privátbankár.hu-val.