2p
Egyszerűbb lesz megkülönböztetni az ajánlatokat.

Az Európai Bizottság és az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok felhívását követően az ágazat öt vezető vállalata, az Avis, a Europcar, az Enterprise, a Hertz és a Sixt megváltoztatta az autókölcsönzés árainak feltüntetési módját, aminek köszönhetően azok átláthatóbbá váltak a fogyasztók számára - közölte az uniós bizottság.

Mostanáig az érintett vállalatok nem hajtották végre teljesen néhány kötelezettségvállalásukat arra vonatkozóan, hogy az Európai Bizottság és az uniós fogyasztóvédelmi hatóságok szerint teljesen megfeleljenek az uniós fogyasztóvédelmi törvényeknek.

A közzétett értékelés megállapította, hogy az Enterprise és a Sixt végezetül minden szükséges változtatást végrehajtott. Az Avis vállalta, hogy a hátralévő változtatásokat májusig elvégzi. A Europcar - amelynek már a Goldcar is része - a fennmaradó módosításokat júniusig fogja végrehajtani. A Hertz pedig elkötelezte magát amellett, hogy az összes szükséges változtatást legkésőbb 2020 első negyedévéig meg fogja valósítani.

A vállalatok vállalták, hogy minden díjat feltüntetnek a teljes foglalási árban. E díjnak minden további költséget tartalmaznia kell, beleértve bizonyos üzemanyagdíjakat, repülőtéri díjakat, az úgynevezett fiatal járművezető pótdíját, vagy az egyirányú autóbérlés díját, ha a visszavitel helye eltér a felvételi helytől.

A legfontosabb bérlési szolgáltatások egyértelmű leírását is vállalták az általános szerződési feltételekben minden nemzeti nyelven.

Minden részletet fel kell tüntetni

Az árajánlatban egyértelműen fel fogják tüntetni a választható extra szolgáltatások árát és részleteit, különösen az egyes mentesülési lehetőségeket, amelyek alapján csökken a kár esetén fizetendő összeg. Továbbá világosan fel fogják tüntetni, hogy a bérleti alapdíjba milyen kártérítési tételek tartoznak bele, és főként azt, hogy a gépjárművezetőnek mit kell még kifizetnie. A megállapodás előtt a fogyasztónak azt is a tudomására fogják hozni, hogy az ár tartalmaz-e további baleset-biztosítási vagy önrészcsökkentő biztosítási tételeket.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG