Az e-kereskedelem egyik legnagyobb óriása kedden bejelentette, hogy elindítja új szolgáltatását, az Amazon Business-t, üzletek számára.
Az új piactér gyakorlatilag úgy funkcionál, mint a korábbi, egyszeri felhasználók számára nyújtott felület, azonban a vállalkozások számára olyan funkciókat is bevezetnek, mint a több felhasználó által használható fiók, üzleti igényekre szabott, szélesebb kínálat, nagykereskedelmi árak és egyes területekre vonatkozóan adókedvezmények.
A lépés egyértelmű jele annak, hogy az Amazon a B2B szegmensben is tartani akarja a versenyt a kínai Alibabávalm ahol ez a lehetőség már adott.
Nem most kezd el betörni az üzleti szolgáltatások területére az Amazon: korábban működtetett AmazonSupply-ra keresztelt, üzleteknek dedikált weboldalt váltja a Business - illetve összevonásra kerül a kettő - értesült a Techcrunch, megbízható forrásokra hivatkozva.