3p

Nyakunkon a karácsony, ami azt jelenti, hogy már alig egy-két hetünk maradt arra, hogy kitaláljuk mégis mi kerül a fa alá, vagy éppen mivel fogjuk meglepni a munkatársakat, üzleti partnereket és ügyfeleket. Szerencsére bőven van miből válogatni, de ez még nem jelenti azt, hogy bármi megfelel majd üzleti ajándéknak.

Hogyan kezdjünk neki az egész folyamatnak?

Számtalan eszközre van szükség ahhoz, hogy az üzleti ajándékkal a kellő hatást elérjük. Ki kell találni, hogy pontosan kinek akarjuk majd adni. A következő kérdéskör, hogy mi is legyen az ajándék. Végül azt megfelelő köntösbe kell öltöztetni. Ebben a Zefi Reklámajándék csomagolóanyag kínálata tud a segítségünkre lenni, de magát az ajándékot is beszerezhetjük innen.

Ha mindezekkel megvagyunk, akkor jöhet az átadás, aminél szintén nem mindegy, hogy hol történik. Kezdjük a sort az elején: kinek adjunk üzleti ajándékot? A karácsony az ajándékozás ideje. Többféle célból is meglephetjük az embereket. Az ügyfeleket például azért, mert az elmúlt időszakban minket választottak, vagy éppen ezzel bevonzhatjuk őket az üzletbe, és új vásárlókat varázsolhatunk belőlük.

Munkatársaknak az egész éves munkát köszönhetjük meg egy üzleti ajándékkal. A partnereket, beszállítókat szintén nem érdemes kifelejteni, mivel nagy szerepet játszanak a vállalkozás működésében és fejlődésében. Az üzleti ajándékok nem feltétlenül kell, hogy erősen kapcsolódjanak a karácsonyhoz. Adhatunk kifejezetten olyan eszközt, kiegészítőt, ami sokkal inkább a cég tevékenységét testesíti meg, vagy éppen egy emléktárgyat, amivel az elmúlt évek együttműködését köszönjük meg.

Keressük a kreatív megoldásokat!

Ha karácsonyra akarunk üzleti ajándékot adni, akkor próbáljunk ne olyan eszközöket, kiegészítőket adni, amelyekkel valószínűleg már a többi cég is elhalmozta az embereket. Keressük az egyediséget!

Ezért is előnyös az, ha egyedi arculattal, emblémával láthatjuk el a kinézett tárgyat. Egy bögre is lehet különleges és kiemelkedő, ha eléggé odafigyelünk a tervezés során. Egyértelműen legyen rajta elhelyezve a cég logója, arculata, hogy mindig tudják pontosan kitől is érkezett az ajándék.

Mindenki kapjon üzleti ajándékot?

Ez egy fontos kérdés, amire nem is olyan egyszerű a válasz. Minden attól függ, hogy pontosan milyen hatást akarunk elérni. Ha a munkatársak és/vagy az üzleti partnerek a célpontok, akkor a bizalom, az elégedettség és a morál növelése a fő cél. Az ügyfeleket ajánlott két szegmensre osztani: meglévők és újak. Előbbieknél a cél az, hogy növeljük a lojalitást, visszatérő vásárlók maradjanak. Az újakat pedig be kell vonzani, amivel több bevételre tehetünk szert.

Bármelyik utat is választjuk, mindegyikhez más megközelítésre és ajándékra van szükség.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG