Nézze meg a készülékein: ha rákeres valamire a telefonján vagy tableten, teljesen más eredményt kap ma, mint holnap. Az ok igen egyszerű: a Google nem megy szembe a változás szeleivel, és a növekvő mobilos penetráció miatt átírják a kereső algoritmusát.
Azok az oldalak, amelyek mobilbarát-kialakításúak, korábban jelennek majd meg a találati listán, mivel mára a keresések hatvan százaléka hordozható eszközökről jön.
A fejlesztők már februárban bejelentették a várható változást, ez alatt az idő alatt pedig ellátták a weboldalak üzemeltetőit az összes hasznos információval, amely a "mobilgeddon" becenevet viseli, mivel még ennek ellenére is lesz milliónyi olyan cég, amelynek végzetes lehet a változás.
Itai Sadan webfejlesztő a Business Insidernek elmondta, valószínűleg a kisvállalkozások isszák meg a levét a kavarodásnak és tapasztalhatnak óriási esést a látogatószámban.