3p

A digitális marketing világa folyamatosan változik és fejlődik, így van ez az egyik legújabb platformmal is, amely jelentős figyelmet kapott az elmúlt években. Ez pedig nem más, mint a TikTok. 

Nem csoda, hogy ez az élénk és dinamikus közösségi média alkalmazás gyorsan meghódította a világot, és felhasználók millióinak kedvence lett. Azonban a TikTok nemcsak a szórakozásra kínál lehetőséget, hanem egyre inkább vonzóvá válik a vállalkozások és cégek számára is. 

Ebben a cikkben megvizsgáljuk, miért érdemes a vállalkozásoknak és cégeknek is jelen lenniük ezen a felületen.

Hatalmas felhasználóbázis és elérés

A TikTok az egyik legnépszerűbb közösségi média platform a fiatal generáció körében, de egyre több idősebb felhasználó is csatlakozik hozzá. Az alkalmazás több mint 1 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet világszerte. Ez a hatalmas felhasználóbázis fantasztikus lehetőséget kínál a vállalkozásoknak és cégeknek, hogy elérjék és megszólítsák a potenciális ügyfeleiket.

Egy online marketing ügynökség nagy segítséget tud nyújtani az első videók elkészítésében, vagy akár rendszeres posztolásban is. A ToldiMarketing szakértelmére a TikTok világában is számíthatunk!

Kreatív és egyedi tartalom

A TikTok egyedi tartalomkészítő funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy kreatív és szórakoztató videókat hozzanak létre rövid idő alatt. Ez a platform lehetőséget ad a vállalkozásoknak, hogy megmutassák egyediségüket a tartalmaik által. Ez segít kiemelkedni a versenytársak közül és felkelteni a célcsoport figyelmét.

Az influenszerek ereje

A TikTok egyik erőssége az influenszerek és tartalomkészítők hatalmas jelenléte. Rengeteg népszerű véleményvezér százezreket vagy akár milliókat ér el a platformon keresztül. A velük történő együttműködés pedig lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy széles körben eljussanak a közönségükhöz, és megbízható ajánlást kapjanak a hitelességük révén.

Egy-egy tiktok hirdetés révén sokkal több potenciális érdeklődőt szólíthatunk meg, de ehhez időnként nem árthat szakember segítségét kérni.

Virális potenciál

A TikTok egyedülálló virális potenciállal rendelkezik, vagyis a kiváló minőségű és szórakoztató tartalmak könnyen terjedhetnek, és viszonylag hamar népszerűvé válhatnak. Ez versenyelőnyt kínálhat a cégeknek, hogy hatalmas láthatóságot és magasabb népszerűséget szerezzenek videóik által. Egyedül így ragadható meg a közönség érdeklődése.

A felületen gyakran fellelhetők különböző kihívások és újdonságok, amelyekhez érdemes csatlakoznunk. A kihívások segítségével még jobban bekapcsolódhatunk a közösség vérkeringésébe, ami segít a tartalmaink terjedésében.

A TikTok-használatban hatalmas potenciál van, de ehhez ismernünk kell a benne rejlő lehetőségeket. 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG