Leon Hill, a uSocial vezérigazgatója elmondta, a cég úgy találja meg a potenciális híveket, hogy átnézik a Twittert és kiszűrik, hogy a különböző magánszemélyeket mi érdekli a leginkább. A cég emellett azt is megvizsgálja, ki merre lakik, így sokkal könnyebben össze tudja kapcsolni a feleket. A uSocial ezután emailben szétküldi az üzeneteit a potenciális híveknek azokról a felhasználókról, akiknek üzeneteit valószínűleg szívesen olvasnák. "Az illető dönti el természetesen, kíváncsi-e a kiajánlott twitter felhasználóra vagy sem" - hangsúlyozta Leon Hill. Azt is hozzátette, hogy egészen addig keresik a megfelelő embermennyiséget, amíg el nem érik azt a számot, amennyiért a megrendelő fizet.
"Kicsipogják a sajtot a szájukból" Egy hónapja számoltunk be arról, hogy a Twitter alapítói fizetőssé szeretnék tenni a jelenleg is a leggyorsabban gyarapodó internetes közösség használatát. Bár ötletek már vannak, miként lehetne pénzt kisajtolni a közösségi oldalból, igazából maguk a tulajdonosok is igen tanácstalanok. Úgy tűnik "kicsipogják" a szájukból a sajtot... Részletek>>> |
Hill szerint a Twitter a baráti kapcsolattartó közösségi honlapból óriási közösségi médiummá vált és emiatt minden marketinggel, vagy reklámmal foglalkozó cég hirdetni szeretne rajta. A uSocial számításai szerint minden felhasználó a Twitteren átlagosan nagyjából 10 cent hasznot hoz havonta egy olyan cégnek, amelyik ráveszi, hogy kövesse a híreit. A bevétel azon reklámok eladásaiból származik, amelyeken a Twitter felhasználók klikkelnek.
Precedens lehet a Google-botrányból
Az információ hatalom: megosztod vagy fizetsz?
Megvédenek minket a Google-tól
A Google újabb nagy halat nézett ki magának
Google offenzíva: e-mail, chat, torrent 1 helyen?
MTI, Privátbankár