3p

Egyre többen terveznek a Black Friday akcióival.

Sokan, idén a korábbiaknál is többen készülnek élni a Fekete Péntek kínálta lehetőségekkel – derül ki az  Offerista Group széleskörű kutatásából. A 2021. november 26-a környékén zajló óriási akciózás nagy tömegeket vonz, a háztartási gépek és ruhák beszerzését tervezők mellett már olyanok is feltűnnek, akik a karácsonyi nagybevásárlást szeretnék letudni. A felmérésben a megkérdezettek 85%-a tervez idén lecsapni egy-egy óriási akcióra, ezzel majdnem

30%-kal nőtt meg a vásárlási kedv tavalyhoz képest.

És mi a helyzet a maradék 15%-kal, akik eredetileg nem terveztek Black Fridaykor vásárolni?

Ők sem akarnak feltétlenül lemaradni, közülük 73% nyilatkozott arról, hogy nyitott a spontán vásárlásra, ha egy igazán különleges ajánlattal kerülnek szembe. 20 és 50 000 forintos költéssel terveznek a vevők, de sokan voltak, akik nem szabtak maguknak előre anyagi kereteket, mondván, nagymértékben az akcióktól is függ, hogy mennyi pénzt költenek. A vásárlási hajlandóság tehát megvan.

Kétségtelenül sokat változott a vásárlók információszerzési szokása, az emberek a pandémia idején

kialakult helyzet miatt egyre inkább átálltak az online böngészésre, és ez a trend idén is

folytatódik. Az áruházak oldalait böngészik, a közösségi médiát, de a hírlevelek is egyre népszerűbbek. Az offline hirdetések tekintetében a TV továbbra is rengeteg vásárlót vonz be (40%), azonban elég nagy visszaesés látható a nyomtatott reklámújságok és sajtó iránti érdeklődésben, mely 24%-kal csökkent tavaly óta.

A vevők visszatérnek az offline üzletekbe. Lassan, de újra nyitottá váltak erre. A termékek tekintetében 2020-hoz hasonlóan továbbra is rendkívül nagy érdeklődést mutatnak a vásárlók a háztartási gépek iránt, a megkérdezettek közül 53% nyilatkozta, hogy tervezi valamilyen háztartási eszköz beszerzésére az idei Black Friday alkalmával. A ruházati cikkek vásárlására a megkérdezettek közel 41%-a készül, míg a harmadik legnépszerűbb termékkategória 2021-ben az otthon és kertészeti termékek 37%-os érdeklődéssel, ez közel 14%-ot emelkedett a tavalyi számokhoz képest.

A felmérés alapján izgalmas Black Friday várható 2021-ben. A számok azt mutatják, hogy az értékesítőknek reagálni érdemes a változásokra, és ebben az évben több energiát belefektetni az online marketing eszközökbe és több csatornán keresztül megszólítani a potenciális vásárlókat, hiszen ők folyamatosan keresik majd a legjobb Black Friday ajánlatokat.

A felmérés részletes információit itt találod.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Magyar szakmai partnert választott a dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
PR | 2025. július 29. 12:52
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a tisztán hazai tulajdonú étrendkiegészítők gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cégcsoport Dánia egyik legmeghatározóbb futballklubja, a Brøndby IF hivatalos táplálékkiegészítő partnere lett.
Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG