4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.

A százhalombattai Háromfai Balázs még csak 28 éves, ám az egyik legizgalmasabb és legsikeresebb magyar cég, a Biobubi tulajdonosa. Fiatalkora óta a környezet megóvása és a vállalkozószellem hajtja, ennek jegyében a gimi után környezetbarát autókozmetikával kezdett foglalkozni, majd egy müzlicsomagoló kisüzemmel próbálkozott, s időközben kiforrott benne a gondolat: mi lenne, ha olyan környezetbarát takarítószereket kezdene árusítani, amelyeknek a csomagolóanyagát is a lehető legzöldebben kezelnék. A vásárlók visszaküldenék neki a flakonokat, ő pedig újratöltené őket, a rongálódott darabokat pedig egy feldolgozóban tennék újrahasználhatóvá, ami tovább csökkenti a környezetterhelést.

A vásárlók visszaküldenék neki a flakonokat
A vásárlók visszaküldenék neki a flakonokat
Fotó: Biobubi

Tisztítószerek és webshop, kitartással és diákhitellel

„Felmértük, hogy van-e bármekkora fizetőképes kereslet arra, hogy Érden és környékén az emberek visszaváltható palackba töltött, környezetbarát tisztítószert vegyenek. Több mint 50 megrendelés érkezett úgy, hogy a termékeket még le sem gyártották, ami szép eredmény, de eltörpül a mostani havi 5-6 ezres megrendelésszám mellett, amelyet már az egész ország területére szállítanak. A marketinggel elejétől fogva én foglalkozom, megtanultam kezelni néhány grafikai programot, és online hirdetéseket terveztem. Felvettem némi személyi kölcsönt, valamint a párom, aki most már a feleségem, a diákhitelét is beforgatta” – mondta el a Biobubi alapítója.

Országos lefedettség, és hatékony, de nem káros tisztítószerek

Eleinte kizárólag autóval szállították házhoz a hulladékmentes tisztítószereket, idővel átálltak a webshopra, és most már a termékek több mint 90 százalékát ott adják el. Az ablaktisztítótól a (fel)mosó- és mosogatószereken át a szappanokig a tisztítószerek széles skáláját kínálja a Biobubi. Az online rendelés a webshopban pofonegyszerű. A termékek a nagy fuvarozók segítségével jutnak el az ország minden szegletébe, és akár csomagolásmentes házhozszállítás is választható, mindamellett, hogy a futárokkal és a csomagautomatákkal is visszaküldhetőek a kiürült flakonok.

A Biobubi töretlenül növekszik a tisztítószerek piacán, köszönhetően hatékony termékeiknek, melyeknek valóságos rajongótábora van a közösségi médián. A környezetbarát termékek mellett a másik ütőkártyájuk egyértelműen a már említett visszaküldős rendszer. A kiürült flakonokat a vásárlók a Biobubi kontójára csomagküldőszolgálattal is visszajuttathatják a cégnek, amely a palackokat egy részét tisztítva újratölti, ami erre nem alkalmas, azt regranuláltatja, és újra használatba helyezi. A vásárlók ezáltal egy olyan tisztítószert kapnak, amelynek beltartalma célszerű használat esetén nem árt a környezetnek, továbbá a visszaküldött palackok is a zöld körforgásban maradnak, ami szintén a természetet óvja a felesleges csomagolóanyagoktól.

Ütőkártya a visszaküldős rendszer
Ütőkártya a visszaküldős rendszer
Fotó: Biobubi

„Kompromisszummentes fenntarthatóság”

„A kulcsszó a kompromisszummentes fenntarthatóság. Emberek tömegei szívesen használnak környezetbarát terméket, ha ez nem jár fáradsággal, komolyabb anyagi ráfordítással. Akik a Biobubit választják, nem kell kompromisszumot vállalniuk. Elég összegyűjteni a falkonokat, amiket mi saját költségen elszállítunk – mondja Háromfai Balázs. Az is látszik, hogy vásárlóik zömében ökotudatosak, több mint 80 százalékuk visszaküldi a flakonokat, heti több száz kilónyi műanyagtól mentesítve ezzel a környezetet.

A Biobubi 2019-es induláskor összesített néhány milliós árbevétele ütemesen nő, 2024-ben már a 700 millió forintos forgalmat várnak. Ez azért is nagy szó, mert Háromfai Balázs családi garázscégből épített nagyot két társtulajdonosának segítségével, akik időközben csatlakoztak a csapathoz.

A biobubis ökotisztítószerekből több mint 35 ezer háztartás vásárolt már, tízből három ember visszatérő fogyasztó, ami a piaci szegmensben kiemelkedő aránynak számít. A cél egyértelmű, a környezetbarát tisztítószerek piacán a Biobubi szeretne az élre törni. Ennek érdekében folyamatosan bővítik a termékpalettát, és idővel külföldre is értékesítenének.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG