1p
A K&H Bank a SZÉP Kártya elfogadói oldalán elsők között a Danubius Hotels Grouppal kötött megállapodást, további közel 3000 elfogadóhellyel pedig zajlanak a szerződéskötések. Arról, hogy a munkavállaló a három közül, melyik bank által kibocsátott SZÉP Kártyát veheti igénybe egyedül a munkáltató dönthet, továbbá a munkavállaló nem is válthat szolgáltatót.

Körtvélyessy László, a Nemzetgazdasági Minisztérium képviseletében a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a SZÉP Kártya az új cafeteria rendszer legjelentősebb eleme, melynek keretein belül a kártyát igénybe vevők széles spektrumú szolgáltatásokat vehetnek igénybe. A miniszteri biztos kiemelte, hogy évi 450 ezer forintos  keretet biztosít az új cafeteria, melyből 225 ezer csak szállásra, 150 ezer forint szállásra és meleg étkezésére, 75 ezer forint pedig rekreációra fordítható.

Bába Ágnes, a K&H Bank a lakossági divízióért felelős vezérigazgató-helyettese elmondta: január másodikán elkezdődött a SZÉP Kártyák gyártása.

A SZÉP Kártya egy utalványkártya, ugyanúgy lehet használni, mint egy bankkártyát. Bába Ágnes elmondta: a kártya használatához nem kötelező K&H-bankszámlát nyitni, de természetesen igénybe vehetik az egyéb banki szolgáltatásokat is. A kártya 5 évig érvényes, olcsóbb, mint a korábbi papír alapú megoldás, és biztonságosabb is. A kártya elvesztése esetén ugyanúgy kell eljárni, mint a bankkártyák esetén.

Bába Ágnes kiemelte, hogy jelentős az elfogadói hálózattal rendelkeznek, eddig több, mint 1500 vállalkozás regisztrált a K&H-nál, és további közel 3000 ügyfél kapta meg a SZÉP Kártya elfogadói szerződést. A három kibocsátó bank egymás között is elfogadja a kártyákat.

A munkavállalók részére a kártya költségmentes, telefonos és internetes használatra is lehetőség van. A kártya elfogadása egyébként POS-rendszeren keresztül valósul meg.

A Danubius Hotels Group elsőként kötött szerződést a K&H Bankkal az elfogadók közül. Tóbiás János, a Danubius Hotels gazdasági igazgatója szerint a korábban alkalmazott üdülési csekkhez képest a kártya előnye a költséghatékonyság, és a működéshez szükséges IT-megoldások alkalmazása.

Tóbiás János ugyanakkor felhívta rá a figyelmet, hogy még jelenleg is megoldásra vár a kártyák keresztelfogadási rendszerének megoldása, valamint a rekreációs szolgáltatások SZÉP Kártyán illetve egészségpénztáron keresztüli igénybevételének harmonizálása.

Kérdésre válaszolva Bába Ágnes elmondta, hogy a három bank által kibocsátott kártyák között egyedül a kényelmi szolgáltatások területén lesz némi különbség. Hozzátette, hogy egyedül a munkáltató választhat a bankok között, a munkavállaló önkényes módon nem váltogathat a kibocsátók között. A kártyának jelenleg három kibocsátó intézménye van: az OTP, az MKB és a K&H Bank.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
Vásárló Megjelent az űrkutatásból származó technológia a fogkrémeknél
Buksza blog | 2024. december 15. 18:03
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy. 
Vásárló Ki lehet törni a bejgli, halászlé, töltött káposzta háromszögből? A franciák mutatják a karácsonyi lakomadivatot
Buksza blog | 2024. december 15. 11:13
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
Vásárló Furcsa balesetben halt meg egy Magyarországon is népszerű márka alapítója
Privátbankár.hu | 2024. december 15. 08:26
Kirándulás közben történt a szerencsétlenség.
Vásárló Futárok nevében verik át a gyanútlan online vásárlókat a csalók: figyelmeztet a szlovák rendőrség
Privátbankár.hu | 2024. december 12. 12:59
Egy újfajta csalásra hívja fel a figyelmet a magyar nyelvű szlovákiai sajtó, ami vélhetően nem csupán Magyarország északi szomszédjának lakóit veszélyezteti.
Vásárló Földbe döngölheti a bíróság a „junk food” élelmiszerek és italok gyártóit
Buksza blog | 2024. december 12. 07:44
Egy magánember olyan pert kezdeményezett az úgynevezett ultrafeldolgozott élelmiszerek gyártói ellen, amely a dohánygyártók elmeszeléséhez hashonló végeredménnyel járhat.
Vásárló Váltás jöhet a boltokban: nyugdíjba mehetnek a mostani bevásárlókocsik
Buksza blog | 2024. december 10. 17:47
Hamarosan megjelenhetnek az okosnak mondott bevásárlókocsik az áruházakban, amelyek két szempontból is kiérdemlik ezt a jelzőt. Sokat tudó elektronikus kütyük és tudják hogyan húzzák ki a pénzt a vevők.
Vásárló Egy speciális hajápoló termék, amelyet érdemes megismerni
Márkázott tartalom | 2024. december 9. 15:29
A keratinos samponok népszerűsége töretlen, de vajon hányan ismerik közelebbről is ezeket a termékeket? Miért jó, ha ezeket használjuk a már megszokott samponok helyett? Cikkünkből ez is kiderül!
Vásárló Fekete karácsony: minden idők legdrágább bevásárlására készülhetnek a magyarok
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. december 9. 05:47
Az elmúlt hónapok áremelkedése decemberben tetőzött: másfél éve nem láttunk akkora drágulást a hipermarketekben, mint most. A két számjegyű drágulás visszatért az üzletekbe, sosem volt még ilyen drága a nagybevásárlás a Privátbankár Árkosár története során.
Vásárló Évtizedek óta példátlan drágulás történt: méregdrága lett a kávé
Buksza blog | 2024. december 8. 16:45
A kávé ára ötven éve nem látott magasságba nőtt miután az alapanyag kínálata messze elmarad a kereslettől. A háttérben részben a klímaváltozás és az ellátás finanszírozásának némi kavarodása áll.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG