Hirdetés
Hirdetés

Mit érdemes tudni a Facebook kampányokról?

2019. június 17., 09:43

Napjainkban talán már senki előtt sem ismeretlen a Facebook. Sokan használják is napi szinten, főként ismerősökkel történő kapcsolattartásra, képek és videók megosztására, sokan különböző csoportokhoz csatlakoznak különféle célokkal. De gondoltál már rá úgy, mint egy kampányeszközre? Mai ismertetőnkből megtudhatjátok, hogy miként alkalmazható a Facebook hatékony marketingeszközként is.

A Facebook elsősorban azért használható marketingeszközként is, mert nem csak a márka építését támogatja, hanem egyben az értékesítést is, mégpedig igen hatékonyan. Valódi konverziókat hoz, ráadásul sokkal kedvezőbb áron, mint más egyéb ismert online platformok.

Hirdetés

Hogyan működik a kampány?

  • minden hónapban nagyjából 6 millió magyar ember használja a Facebookot
  • havonta közel 1.5 millió magyar felhasználója van már az Instagramnak
  • kiváló mérési opciók a Analytics és Facebook platformjain
  • adatvezérelt optimalizálási lehetőségek
  • a hirdetések tesztelésének lehetősége, és a legjobbak futtatása
  • hatékony célzási lehetőségek érdeklődési körökre, egyéni célközönségre, földrajzi helyzetre, demográfiára bontva
  • kampánymenedzsment kezelése Facebook marketing szakértők által
  • széleskörű hirdetési formátumok – minden történethez a megfelelő formátum alkalmazása (legyen szó képről, videóról vagy akár szöveges tartalomról)
  • hirdetések megjelenése különböző platformokon (Facebook, Instagram, Audience Network)
  • számos kampánytípus – 12 különböző opció további specifikációval

Amennyiben felkeltették érdeklődésedet a fentiek, kérj ajánlatot akár online, és a Drive Online szakemberei részletesen tájékoztatnak az igénybe vehető szolgáltatásokról. Tudd meg, hogy miként tudnád fejleszteni a Facebook kampány segítségével az online marketing jelenlétedet.

Előnyök az ügyfelek számára

  • állandó és kreatív marketing tanácsadás
  • célközönség díjmentes felkutatása
  • kampány ingyenes felállítása
  • havi rendszerességgel eseménynapló bemutatása az ügyfél felé az adott hónap eredményeiről
  • személyes konzultáció biztosítása
  • konverziókra történő optimalizálás – legnagyobb teljesítmény a legkisebb költséggel
  • hivatalos kapcsolattartó biztosítása a Facebook által

Eredmények számokban

  • 336.879.107 megjelenés
  • 4.630.636 kattintás
  • 332.288 konverzió

A Drive Online Marketing egy olyan ügynökség, amely széleskörű online marketing szolgáltatást biztosít. Legyen szó stratégia alkotásáról, marketingkutatásról, keresőoptimalizált weboldal tervezéséről, kampánymenedzsmentről vagy akár tartalomgyártásról. Jelenleg 4 fős Facebook szakértői csapat várja az érdeklődőket, akik szeretnének másképpen is tekinteni a Facebookra.

Értékeld a cikket
Jelenlegi értékelés

Címlapon

Nincs hova tovább? Kifulladt a béremelési hullám az állami cégeknél

Nincs hova tovább? Kifulladt a béremelési hullám az állami cégeknél

Egy friss elemzés az állami vállalatok éves beszámolói alapján vizsgálta a bérek emelkedését. Közben a MÁV-nál és a Volánnál működő szakszervezetek épp a minap jelentették be: a bértárgyalások megindítását kezdeményezik a kormánynál. A munkaerőhiány miatti működési problémák sok esetben már nem csak a szolgáltatást igénybevevőknél érződik, ennek kezelése is a tárgyalások megkezdését indokolja.

Hirdetés
Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés

Videók

Utánajártunk

Hírlevél

Feliratkozáshoz kérjük adja meg e-mail címét:

  • BUX41116.92+0.48%
    DAX9823.5-2.77%
    EUR/HUF311.610%
    EUR/USD1.08340%
    Arany1118.150%

Szavazás

Szerinted gyengülni fog a forint, vagy erősödni? Hol lesz év végén az euró?