A kormányhivatal megállapítása szerint a társaságok tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytattak, a vizsgálat alapján a egyértelművé vált, hogy a légitársaságok nem tettek meg minden tőlük elvárhatót az utasok megfelelő tájékoztatása érdekében. Ahogy arról korábban írtunk, a két fapados társaság ellen július végén, illetve augusztus elején indított fogyasztóvédelmi eljárást a kormányhivatal.
A Miniszterelnökség akkor közlése szerint a Wizz Air tisztességtelen a magyar fogyasztókkal szemben, mert nem teljesíti a szerződésben vállalt kötelezettségeit, és nem biztosítja az utasok által előzetesen kifizetett szolgáltatásokat, mindeközben semmibe veszi a fogyasztóvédelem alapvető szabályait. A nyáron megjelent hírek szerint több Wizz Air járatnál is előfordult, hogy nem tudtak elszállítani minden jeggyel rendelkező utast, mert nem fértek föl az adott gépre – a Ryanairrel szemben pedig a sorozatos, poggyászkezeléssel kapcsolatos incidensek miatt indítottak eljárást.
Otthagyott csomagok, dühös utasok: kiakadtunk a fapadosokra Rájár a rúd Európa vezető fapadosaira: a Ryanairt folyamatos sztrájkok sújtják, a Wizz Airnél feltorlódtak az utasok, és mindkét cég ellen fogyasztóvédelmi eljárás indult itthon. Ráadásul az elmúlt negyedévben mindkét légitársaság eredménye romlott. További részletek >>> |