A cég mobil árbevétele 81 százalékkal nőtt egy év alatt, a teljes árbevétele 57 százalékkal 5,8 milliárd dollárra, ezzel még az igen jó harmadik negyedéves 45 százalékot is túlszárnyalva. A nettó nyereség pedig 123 százalékkal ugrott meg, 1,6 milliárdra.
A világon a teljes mobilhirdetésre költött összeg 2107-ben várhatóan 137 milliárd dollárra emelkedik, ennek az elemzők szerint 17 százaléka fog a Facebookhoz vándorolni. A cég a Google mögött a második helyre került az online reklámbevételekkel.
A papír 13 százalékos emelkedéssel nyitott, 107-108 dolláron. Az árfolyam nemrég tesztelte a 200 napos mozgóátlagot, és onnan így szépen felpattant. A papír mindenesetre még ezekkel az impresszív eredményekkel sem mondható olcsónak, hisz jóval 300 milliárd dollár fölötti kapitalizációjához képest a jelenleg számolható éves 6,6 milliárd körüli profit kevés, 50 fölötti P/E értéket ad. Ez arra utal, hogy a piac még pár évig ilyen nagyságrendű növekedésre számít.