A Suzuki közleménye szerint könnyebb és gyorsabb is elődjénél, alacsonyabban és szélesebben ül, agresszívabb a vonalvezetése. A menetkész tömeg 80 kg-mal csökkent, a maximális nyomaték 70 Nm-rel nőtt 230 Nm-re - ennyit ad le az 1,4 literes BOOSTERJET motor. Fejlesztettek a 6 sebességes kézi váltón és a felfüggesztésen is.
A tengelytáv az előző Swift Sporténál 20 mm-rel hosszabb, a nyomtáv pedig 40 mm-rel szélesebb elöl és hátul; a karosszéria 15 mm-rel alacsonyabb és 40 mm-rel szélesebb lett.
Az új Swift Sport tartalmazza a Suzuki előre néző érzékelőrendszerét - ez egy esetleges ütközés észlelése esetén a helyzet függvényében figyelmezteti a vezetőt, aktiválja a fékrásegítést vagy automatikusan fékez.
A nagy kérdés persze az, hogy az autó mennyibe kerül Magyarországon és mikor lehet megvenni - érdeklődtünk a Suzukinál, későbbre ígértek válaszokat.
Frissítés: a Suzuki tájékoztatása szerint a Swift Sport jövőre lesz elérhető, a frankfurti premier csupán ízelítő volt. Az európai piacon leghamarabb késő tavasszal jelenik meg az autó, az áráról sincs egyelőre információ.