A Millward Brown legfrissebb, eMAG Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint a magyar vásárlók többsége kis háztartási gépekből (porszívók, turmixgépek, konyhai robotgépek, stb.), valamint a nagy háztartási gépekből (sütő, hűtő, mosogatógép, mosógép, stb.) fog választani november 25-én – írja az mmonline.
A kutatásban résztvevők 17,2 százaléka tervez kis háztartási gépet vásárolni és jelentősen emelkedett azok aránya, akik nagy háztartási gépek beszerzését tervezik. Erre jó példa, hogy az előző évhez viszonyítva 130 százalékkal több hűtőgép megrendelésével lehet számolni.
Az olyan klasszikus elektronikai árucikkek, mint a mobiltelefonok, laptopok, valamint a PC alkatrészek és kiegészítők esetében idén 46, 38 és 35 százalékponttal nagyobb érdeklődésre számít az eMAG. Ugyanakkor a szépségápolási termékek, főként a parfümök iránti kereslet terén 154 százalékos növekedés is elképzelhető. Várhatóan a ruházati, a baba-mama termékek és a játékok is népszerűek lesznek.
A kutatásból kiderült, hogy a vásárlók fejenként átlagosan 75 ezer forintot terveznek elkölteni a Black Friday alatt, ami 21 százalékkal múlja felül a tavalyi 62 ezer forintos tervezett átlag költést.