2p
Kis helyen is elfér, egyszeri költséget jelent és környezetbarát, ezért egyre többen keresik a műfenyőket az áruházakban.

 

Fotó: Marcali Gábor

 

Az utóbbi 3-4 évben alapvetőn megváltoztak a fogyasztói szokások a karácsonyi időszakban. Már nem csak egy vágott vagy élő fenyőfa, esetleg egy műfenyő felállítása és díszítése a szokás a magyar otthonokban, hanem a lakások, házak feldíszítése, dekorálása.

Már nem csak barkácscuccokért megyünk

A barkácsáruházak is ennek megfelelően átalakították kínálatukat. Hiába fogy ugyanis jól ajándékcikknek a szerszámkészlet a férfiak számára, a vásárlók döntő többsége otthonszépítési és dekorációs termékekre vágyik. A kültéri dekoráció sem csak fényfüzéreket jelent ma már, hanem a kertek, teraszok különböző lámpásokkal, kerámia figurákkal való feldíszítését, vagy úgynevezett dekorációs fa felállítását, ami sok száz LED-lámpával áraszt hangulatot - áll a Praktiker közleményében.

Az abszolút slágertermék azonban a műfenyő lett. "Még a tavalyi évhez képest is bővítettük kínálatunkat a műfenyőből, mert egyre népszerűbbek, hiszen szépek, egyszerűen és gyorsan felállíthatóak, többnyire összecsukhatóak, így az év többi részében nem sok helyet foglalnak, kevesebb a gond velük és egyszeri költséget jelentenek" – mondta Nagy Szilvia, a Praktiker Kft. kategóriamenedzsere. "A legdrágább műfenyőkről csak tapintás után lehet megmondani, hogy nem a természet alkotta őket. Már kaspóban is meg lehet vásárolni a műfenyőt, s ízléstől függően skandináv, de mediterrán megjelenésű műfenyő is kapható. A műanyag fa már „slim”, azaz kecsesebb formában is létezik.

A slágerszínek közül továbbra is klasszikus színek – az arany, az ezüst, a piros árnyalatai – a kedveltek, amelyeket ízlésesen kombinálnak a gyártók.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Szerencsétlen gazdagok: beütött a rolexes probléma
Buksza blog | 2025. január 3. 10:39
Teszteli a luxuscikkek legendás érzéketlenségét az áremelkedésekkel szemben a Rolex azzal, hogy jelentősen emeli aranyóráinak árát. Az arany drágulásából fakadó költségnövekedést áthárítja vevőire.
Vásárló Folytatódhat a csokirémálom
Privátbankár.hu | 2025. január 2. 15:43
Az elmúlt évek arról szóltak, hogy a kakaóbab-termelő vidékeken kialakult kedvezőtlen időjárás miatt felment az ára a csokoládé nélkülözhetetlen összetevőjének. Most újabb rossz hírek jöttek. 
Vásárló Európa közepén rabszolgamunkával vádolnak egy vállalatot
Buksza blog | 2025. január 1. 15:21
Nem kell a világ szegény sarkaiba menni azért, hogy rabszolgamunkával vádolható cégeket találjanak a hatóságok, bírósági dokumentumok szerint elég Észak-Olaszországban körülnézniük.
Vásárló Átlépett az öt számjegyű ligába az Aldi, a Lidl és a Penny hármasa
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. december 30. 05:45
Tavaly még 10 ezer forintnál kevesebbet kellett fizetni a javarészt alapvető élelmiszereket tartalmazó kosárért a diszkontokban. Az idén viszont csaknem 12 ezer forintot. 
Vásárló Új címke került a régi élelmiszerekre, amitől „egészségesebbek lettek”
Buksza blog | 2024. december 22. 17:09
A korábban mérgelődő élelmiszeripari vállalatok észrevették, hogy egyre többen kapnak súlycsökkentő gyógyszereket, ami magában hordoz egy jó lehetőséget.
Vásárló Luxuscikkek „bagóért”: megjelent a „lefelé eladás”
Buksza blog | 2024. december 22. 16:16
A luxustermékek egyik jellemzője volt, hogy a piacuk válságálló, érzéketlenek az általános kereslet hullámzására, ám ez sem látszik már örök igazságnak.
Vásárló Veszedelmes járvány jelent meg Magyarország határánál
Privátbankár.hu | 2024. december 22. 13:21
Szerbiában a magyar határ közelében ismét megjelent az afrikai sertéspestis, ami jelenős veszteséget okozhat a sertésállományban. A belgrádi kormány rendkívüli intézkedéseket vezetett be.
Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG