Az Aldi USA és az élelmiszer-árucikkek házhoz szállításának egyik amerikai rendelési felülete, az Instacart applikációval új szolgáltatást indít – adta hírül az European Supermarket Magazine. Egy virtuális boltot hoznak létre, amelyben a vásárló körülnézhet, feladhatja megrendelését és a csomagokat nagyon gyorsan kiszállítják neki.
A szolgáltatás több mint 2000 Aldi-áruházában elérhető az Egyesült Államok egész területén. A vásárlók a diszkontlánc 2000 termékéből válogathatnak. Ezek között lehetnek előre elkészített élelmiszerek, rágcsálnivalók, italok, a napi bevásárlás kellékei és alapvető háztartási eszközök.
A házhoz szállításhoz mindössze 30 percet kér a kiskereskedő.
Tudjuk, hogy vásárlóink pörgős életet élnek, sokszor arra sincs idejük, hogy a legszükségesebb termékekért beugorjanak az áruházainkba. Az új házhoz szállítással nagyon gyorsan megvehetik, amire éppen szükségük van vagy ami hiányzik egy étel elkészítéséhez – promotálta újdonságukat Scott Patton, az Aldi USA egyik elnökhelyettese.
Céljuk az, hogy a napi bevásárlás a lehető legkisebb erőfeszítéssel megoldhassák a vásárlóik.
Az Aldi az Instacarttal együttműködve 2017-ben indította el házhozszállítási szolgáltatását. Az alkalmazás segítségével 2200 Aldi-áruházból vállalnak kiszállítást és 1500-ban állítják össze a termékeket, mire a vevő beugrik értük, hogy elvigye, megspórolva a vásárlással töltött időt.