Bejutni Érdre: Iparos úti csomópont
A kapacitáshiányos Iparos úti csomópont fejlesztése segíti a Budapest és Székesfehérvár felől Érdre érkező fogalom lebonyolódását, célja a sztráda lehajtóján csúcsidőszakokban jellemző balesetveszélyes torlódások megszüntetése. A csomóponti ágak végén az Iparos úti kapcsolatnál az eddig kötelező elsőbbségadás táblát változó ütemű jelzőlámpás forgalomirányítás váltja fel. Az Iparos úton több forgalomtechnikai beavatkozás (jelzőlámpás csomópont, körforgalmi csomópont) valósul meg. A forgalomterelő szigeteket több helyen átépítik, az autópálya lehajtó ágának csatlakozásánál autóbusz megállóhelyet jelölnek ki.
Bejutni Budapestre: törökbálinti csomópont
Az elmúlt években hétköznap reggelenként Törökbálinton jelentősen megnövekedett az átmenő forgalom. A járművek jelentős része Budapestre tart, a településen keresztül hajt fel az M1-es autópályára, az M1-M7 közös szakaszára. A 8103-as jelű út Kerekdomb megkerülésével biztosít kapcsolatot az M1 és Budapest felé, becsatlakozva a 8102-es útba. Az átmenő forgalom azonban többnyire a lakóutcákat használja, a város számára ezért elsődleges fontosságú a zavaró forgalmi terhelések konfliktustűrőbb térségekbe terelése. Az M0-M7 autópálya csomópont és a 8103. jelű út közötti új Budapest irányú kapcsolatok létesítése forgalomlebonyolódási és forgalombiztonsági szempontból megfelelő megoldás. A más országokban már elterjedt kialakítás Magyarországon először jelenik meg.
A munkálatok még idén elindulhatnak, befejezésük legkorábban 2015 végén várható - derül ki a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közleményéből.