Az Adidas az idei harmadik negyedévben a tavalyinál 11,4 százalékkal nagyobb, 4,14 milliárd euró értékesítési árbevétel után 494 millió euró, az előző évinél 12 százalékkal jobb üzleti eredményt ért el, nettó nyeresége pedig 13,5 százalékkal 344 millió euróra emelkedett.
Az értékesítési árbevétel a feltörekvő piacokon emelkedett a legnagyobb mértékben, míg Európában egy százalékos, Észak-Amerikában pedig öt százalékos volt a növekedés.
Éves előrejelzését az Adidas azonban érdekeltsége, a Reebok által elszenvedett forgalomcsökkenés miatt csökkenteni kényszerült. A Reebok forgalma a harmadik negyedévben 25 százalékkal, a második negyedévben 26 százalékkal visszaesett.
Az idei évre korábbian jelzett 10 százalékos éves értékesítési árbevétel-növekedést az Adidas ezért "magas egyszámjegyűre" mérsékelte. Jövőre azonban már ismét rekord forgalmat és eredményt tervez a sportszergyártó. A bejelentésre az idén már 30 százalék nyereséget felhalmozó Adidas részvényárfolyama három százalékkal csökkent.
Forrás: Privátbankár Dealbook |