Ezek a programok részben mesterségesen táplálták a keresletet a kicsi és költséghatékony autók iránt. Most azonban "be kell kapcsolni a biztonsági öveket": miután az autócsere-programok véget értek, 2010-ben csökkenni fog a vásárlókedv. Ehhez járul még, hogy az olcsó munkaerő jelentette előny is mérséklődni fog.
| A közép-kelet-európai térségben egyedül Magyarországon láthattunk olyan nagy-mértékű visszaesést, ami a nyugat-európai piacokra volt jellemző - írja a lap. |
Hátas a szalonban: durván drágult a kötelező
Benzináremelés ellen: a gázüzem a tuti recept?
A Peugeot csak a kilencedik a sorban
2011-ben gördül ki az első magyar Mercedes
MTI, Privátbankár
Az ágazaton belül mindeddig a közép- és kelet-európai autógyártás állt ellen a legjobban a válságnak, de az igazán kemény év 2010 lesz
Az amerikai elnök és Aljakszandr Lukasenka közötti megállapodás alapján 31 olyan ukrán vált szabaddá, akik bűncselekményeket követtek el Fehéroroszországban.



