Meghaladta az előzetes jóslatokat a Facebook és egy nagyon erős negyedévet hagyott a háta mögött: az egy részvényre jutó bevétel 54 cent lett, a várt 49 helyett. A negyedik negyedéves teljes bevétele a cégnek 3,85 milliárd dollár lett, ebből 3,59 milliárd csak a reklámbevételekből származik. Kiemelkedő, hogy immár a reklámbevételek 69 százaléka mobilról származik.
"Te nem vagy fent?!"
Annak ellenére, hogy szinte mindenhol azt olvasni, hogy elpártolnak a platform felhasználói, most majdnem másfél milliárd havi aktív felhasználója van az oldalnak. Ez az egy évvel korábbi adatokhoz képest 13 százalékos emelkedés. A trendeket jól mutatja, hogy több mint egymilliárd felhasználó mobilon is csatlakozik az oldalra, ők a tavalyihoz képest 26 százalékkal vannak többen.
Mi lesz a appok sorsa?
A Facebook 2014-ben vásárolta meg az üzenetküldő WhatsApp-ot potom 19 milliárd dollárért, azóta viszont igen keveset hozott vissza a szoftver, így az 1 dollár/év feliratkozási díj változhat. A Facebook másik felvásárlása, az Instagram képmegosztó jelenleg 35 milliárd dollárt ér a Citigroup elemzése szerint. Az appnak 300 millió felhasználója van világszerte.