4p
KKV
Héjj Szilárd, avagy a MarketingArc szerint az egyik legfontosabb dolog, amit egy vállalkozás a megtehet, hogy rendszeresen használja a Facebookon és a LinkedInen elérhető legpraktikusabb eszközöket.

Facebook

Időzített posztok

Az egyik leghasznosabb segítség a Facebooktól a posztkészítőknek - állítja Héjj Szilárd MarketingArc, a Privátbankár.hu január 29-i, Weben a cégem című konferenciájának előadója. Akár egy évre előre el tudjuk készíteni a posztjainkat. Annak megírásakor a bal alsó sarokban van egy kis óra, melyre kattintva be tudjuk állítani, hogy az adott posztunk mikor kerüljön ki az idővonalunkra és a Facebook hírfolyamba.

Még arra is van mód, hogy visszamenőlegesen is posztoljunk, ehhez kattintsunk a Bejegyzés ütemezése aláhúzott feliratra, és válasszuk ki a Bejegyzés visszadátumozását, így akár 2012-es dátummal is meg tudunk jelentetni, amit szeretnénk.

A visszadátumozás azért jó - véli a szakember -, mert ha egy cég csak most kezdi a Facebookos kommunikációját, akkor így fel tudja tölteni posztokkal visszamenőlegesen az idővonalát. Facebook oldal adminfelületén a Tevékenységi naplóban tudjuk a későbbiekben szerkeszteni az időzített posztjainkat. Héjj Szilárd azért is ajánlja, mert tervezhetőbbé és kezelhetőbbé válik a cég Facebook-kommunikációja.

Fontos a 20%-os szabály

A szakber szerint sokan még mindig elfelejtik a Facebook úgynevezett 20%-os szabályát, amely azt jelenti, hogy a Facebook hírfolyamban megjelenő hirdetésekben használt kép felületének csak a 20%-án lehet szöveg. Ez a szabály a jobb oldalon megjelenő hirdetésekre nem vonatkozik. A Facebook azért segít nekünk abban, hogy megtudjuk hány százaléka a szöveg a képünkön. Ezen a linken tölthetjük fel a képünket és ellenőrizhetjük, hogy megfelel-e a Facebook szabályának vagy sem.

A #hashtagek is sokat segíthetnek

Facebookon a bejegyzésekben a szövegben vagy a szöveg végén használjuk a hashtageket - javasolja a szakember, hiszen mindegyik egy kattintható linkké válik a posztban, amelyekre kattintva egy olyan hírfolyamra lehet jutni, amiben az ahhoz a hashtaghez tartozó bejegyzések vannak felsorakoztatva. Itt nemcsak az általunk készített bejegyzések vannak felsorolva, hanem más oldalak és magánfelhasználók posztjai is, amelyekben szintén szerepel az a hashtag. Fontos azonban, hogy a hashtagekben ne használjanak ékezetet.

Linkedin

Héjj Szilárd szerint a Linkdeinen is fontos a tudatosság, éppen ezért fontos a megfelelő profilfotó.

Talán a legfontosabb a Linkedinen a megfelelő, megnyerő fotó a személyes profilunkhoz, hiszen egy üzleti közösségi felületről beszélünk. A fotó mindent elárul rólunk, Linkedinen nincsen helye félmeztelen és bulizós profilképnek. Első benyomását a profilunkra érkezőknek, mindig a képünk határozza meg, ezért elengedhetetlenül fontos, hogy odafigyeljenek errek a cégek.

Kellenek a keresőszavak

Linkedin személyes profilunkba is használjunk a cégünkkel, piacunkkal kapcsolatos keresőszavakat. A Summary részbe is érdemes minél több olyan kifejezést, szót beleszőnünk, amelyre rákereshetnek.  Természetesen nem csak a Summary-ben, hanem a profilunk összes tartalmában, még a pozícióknál is. Nyilván a megfelelő kifejezést használjuk a különféle pozíciónknál, ami és ahol releváns.

A változatosság gyönyörködtet

Kevesen tudják, hogy átrendezhető, variálható a Linkedin személyes profilunk, méghozzá nagyon egyszerűen - hívja fel a figyelmet a szakember. Az egyes panelek mellett található egy kis fekete lefelé és felfelé mutató nyíl. Arra rákattintva a paneljeinket úgy rendezhetjük egymás alá, ahogy mi szeretnénk. Ez azért is jó, mert olyan információkat tudunk előtérbe helyezni magunkról, amelyeket fontosabbnak tartunk a többinél.

Szeretnél még tippeket? Héjj Szilárd a Privátbankár.hu január 29-i konferenciáján tart előadást!

Fókuszban az ügyfélszerzés

 

  • Ha szeretnéd, hogy több vevőd legyen,
  • ha szeretnéd, hogy a vásárlóid hűségesek legyenek, visszatérjenek,
  • ha szeretnéd, hogy rólad és termékedről beszéljenek,
  • ha új termékkel, szolgáltatással szeretnél piacra lépni,
  • ha szeretnél cégeddel, termékeddel címlapra kerülni,
  • ha szeretnél gyakorlati tudást szerezni a sikeres online kommunikációhoz,
  • ha már van céges facebook-oldalad, de szeretnél több like-ot vagy megosztást,
  • ha naprakész szeretnél lenni a legújabb nemzetközi trendekkel, online vásárlói szokásokkal,
  • ha szeretnéd a legújabb mobileszközt a vállalkozás szolgálatába állítani,

akkor itt a helyed!

Weben a cégem – kommunikáció és ügyfélszerzés a neten

Mottó: "Istennek is szüksége van reklámra. Ezért léteznek a harangok." (Aurélien Scholl, francia író)

Időpont: 2014. január 29., 9.00 -14.00

Helyszín: Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

Részvételi díj: 9 900 Ft + áfa

További részletek és jelentkezés >>

A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Vegas.hu A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

KKV Pénzeső vár a kkv-kra
Privátbankár.hu | 2024. december 4. 16:49
A hazai kkv-k eddigi legszélesebb köre juthat tőkefinanszírozáshoz a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével.
KKV Már néhány perc alatt megtudhatja, vállalkozása megfelel-e a pályázati feltételeknek
Natív tartalom | 2024. november 13. 11:21
A pályázási folyamatot megkönnyítő, új digitális előszűrő szolgáltatás érhető el októbertől az MBH Csoport mikro-, kis- és középvállalatoknak szóló BUPA platformján. A cégek azonban nemcsak a pályázatokhoz, hanem teljes életútjuk során asszisztenciát kaphatnak a digitális felületen.
KKV Hogyan lett kis garázscégből milliárdos vállalkozás?
Privátbankár.hu | 2023. december 19. 11:41
Állócsillagok és újhullámos trónkövetelők.
KKV Itt a Cégépítők társasjáték: most eldől, ki kaszál az üzleti évben!
Natív tartalom | 2023. december 4. 10:26
Piaci rést betöltő társasjáték jelent meg október 25-én: a Cégépítők társasjáték megszületéséről és játékmenetéről Egerszegi Krisztiánnal, a MiniCRM tulajdonosával, a Cégépítők alapítójával beszélgettünk.
KKV Széchenyi Kártya Program: megduplázták a hitelkereteket
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 1. 11:18
Sokkal nagyobb hitelkeretet kapnak a kkv-k a Széchenyi Kártya Program keretében. A kamat a futamidő végéig 5 százalék. 
KKV Kezdj újult erővel a nyári szabadság után!
Márkázott tartalom | 2023. június 27. 11:32
  Ha még most vagy csak a hosszabb lélegzetvételű nyaralás előtt, akkor minden bizonnyal minden munkával kapcsolatos témától a falnak mennél. Teljesen érthető módon érzed azt, hogy telítődtél, hiszen már javában az év második felében járunk, és a megfeszített munkatempóból még nem is igazán tudtál alább engedni.
KKV Vigye sikerre vállalkozását, alkalmazzon business mentort!
Natív tartalom | 2023. június 8. 10:01
A business mentor nem varázsló, ám mégis rendkívül fontos szerepet játszhat több, a hazai kkv-szektort rendkívüli mértékben érintő konfliktushelyzet kezelésében. Közreműködésével a vállalatok tulajdonosai és vezetői olyan külső támogatást kaphatnak, amely segíti őket a tudatosabb vállalatvezetésben és előmozdítja üzleti és személyes fejlődésüket. A Budapesti Gazdasági Egyetem rendhagyó szakirányú továbbképzéséről annak vezetőjével és egyik hallgatójával beszélgettünk.
KKV A K&H szerint az uniós pályázatok körüli zűrzavar nem ártott
Privátbankár.hu | 2023. május 24. 14:14
Az uniós pályázatok körüli bizonytalanság csak kismértékben vetette vissza a cégek bizakodását, mintegy felük továbbra is reálisnak tartja, hogy ilyen forráshoz juthat - közölte a K&H magyarországi mikro, kis- és középvállalkozások (kkv) bizalmi indexe első negyedévi eredménye alapján.
KKV Megnyitják a pénzcsapot a magyar cégeknek: milliárdokat érő bejelentést tett egy bank
Privátbankár.hu | 2023. május 10. 17:14
Jelentős beruházási hitelkeretről állapodott meg az UniCredit.
KKV Jó szakemberből gyenge vállalkozó lesz? – interjú
Natív tartalom | 2023. április 4. 12:02
Egerszegi Krisztián Jövőkép című könyvének megjelenése kapcsán készült interjúnk második részében beszélgetünk a vállalkozók 90 százalékáról, a magukat halálra hajszoló emberekről, és arról is, mit tanácsol a bölcs varázsló a gonosz sárkány legyőzéséhez.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG