A tranzakciók összvolumene 37 százalékkal haladta meg a 2023-as év számadatait, ugyanakkor az egy főre jutó átlagos költés 66 euróról 59 euróra csökkent, ami arra utal, hogy a vásárlók az idén gyakoribb, de kisebb összegű vásárlásokat végeztek a vásárlási szezonban.
A Temu lett a magyar vásárlók kedvenc online kereskedője, mivel itt költöttek a legtöbbet, míg az offline vásárlás nem mutatott jelentős eltérést a szokásos mintázatoktól, nem voltak lényeges változások a szokásos vásárlási trendekhez képest. Ez arra utal, hogy míg az online vásárlás ebben az időszakban felpörgött, és az összes vásárlás 53 százalékát tette ki, a fizikai boltban történő vásárlás viszonylag stabil maradt a Black Friday idején.
Az idei Black Friday során a külföldi költés a vásárlások 54 százalékát tette ki, míg a belföldi vásárlások 46 százalékot képviseltek. Ez összhangban van a 2023-as trendekkel.
A Revolut készen állt a vásárlói védelmére és 103 700 euró értékű csalást akadályozott meg az idei Black Friday alkalmával.