Az MKB ügyfélszolgálata vitte a pálmát
Minden versenykategóriában az MKB Bank ügyfélszolgálata bizonyult a legjobbnak a GfK Hungária TOP 10 Call Center-díj ez évi kiírásán, kiérdemelve ezzel a „Best of Call Centers” minősítést.
Második ízben rendezte meg a lakossági ügyfélszolgálatok, a call és contact centerek versenyét a GfK Hungária Piackutató Intézet. A TOP 10 Call Center-díj kiírásán a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat az úgynevezett próbahívásos módszer segítségével. Ennek keretében felkészült próbavásárlók értékelik az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést.
A rangos vállalati mezőnyben az MKB Bank ügyfélszolgálata minden kategóriában elvitte a pálmát a bankok között: az általános ügyfélkiszolgálás, a problémamegoldás és az értékesítés-támogatás terén egyaránt az élen végzett. Ezzel – saját ágazatának legjobbjaként – megszerezte a „Best of Call Center” minősítést.
Privátbankár