Amerikában a negyedik legnagyobb mobilszolgáltató, a T-Mobile is kiadta negyedéves jelentését kedden, amely alapján a vállalat a várakozások felett teljesített - számol be a Reuters.
A cég bevételei 13,1 százalékos növekedéssel 7,8 milliárd dollárosak, szemben az elemzői várakozással, amely 7,7 milliárd dolláros eredményt jósolt.
Köszönhető ez részben annak, hogy mostanra sikerült megfordítani az évekig tartó rossz szériát, és a folyamatos előfizetői elpártolások után növelni tudta ügyfelei számát a magenta szolgáltató, hála az agresszív marketingkampánynak és a vonzó díjcsomag-stratégiának. Számszerűsítve: 1,8 millió új ügyfelet tudhatnak a magukénak, a többi szereplőhöz képest alacsony lemorzsolódás mellett.
A részvények január eleje óta 25 százalékos emelkedőben vannak, jelenleg 34,30 dollárét vihetjük a papírt.
A cég karizmatikus vezetője, John Legere szerint " hosszútávon van még hová növekedni" és valószínűleg nem téved: a cég két éve még kicsivel 11 százalék feletti piaci részesedést tudhatott a magáénak, ez a szám 2015-ben 16,5 százalékra kúszott olyan versenytársak mellett, mint az AT&T és a Verizon.
Sikerült ezt úgy, hogy rengeteg áldozatot bevállalt a cég: az Uncarrier program kapcsán átvállalták például az ügyfelek kötbérét, ha náluk írnak alá, vagy említhetnénk az olyan adatcsomagokat is, amelyekben az egy hónapban fel nem használt adatmennyiséget átvihetjük a következő hónapra díjmentesen. A költséges stratégia nem múlik el nyomtalanul: az előző negyedéves adatok alapján 9 centes veszteségük volt egy részvényen, amely csak kicsivel múlta felül az elemzők 10 centes várakozását.