Ennél okosabb volna, ha először azokat engednék fel, akiknek ablak mellé szól a jegyük, utána a mellettük ülőket, majd pedig harmadik székre szorulókat. A legjobbnak tűnő - mert leggyorsabb - megoldás azonban a két módszer sajátos kombinációja lenne, mert akkor "küzdenének" a legkevesebbet az ülések közti folyosón egymással az utasok. Ez a Steffen-modell. Lényege, hogy csak minden második üléssorba engednék első körben beszállni az utasokat az ablak mellettiekkel kezdve és hátulról előrefelé haladva. A második "eresztésben" a kihagyott sorok ablakosai következnének, majd pedig ugyanezzel a sorkihagyásos módszerrel töltenék fel a középső és a harmadik üléseket.
A sorrendmodelleket tesztelték is 72 - csomagos - utassal, mindegyik változatnál a családokat engedték előre abból kiindulva, hogy tagjaik együtt szeretnének maradni, különösen kisgyerek esetén. Az eredmény Steffent
A Malév éves utasforgalma 2010-ben meghaladta a 3 milliót, bevétele pedig 92 milliárd forint körül volt. |
MTI, Privátbankár