A vállalat az első negyedévben 3,46 milliárd dolláros bevételt ért el, felülmúlva az elemzői várakozásokat, amit főként az Old Navy és a Gap márkák iránti erős kereslet hajtott.
Az Old Navy 3 százalékos, míg a Gap 7 százalékos összehasonlítható eladási növekedést mutatott, jelezve a vállalat megújulási stratégiájának sikerét. A cég azonban figyelmeztetett, hogy az Egyesült Államok által bevezetett vámok 250–300 millió dolláros hatással lehetnek az éves működési eredményre, bár ennek több mint felét tervezi ellensúlyozni – írja az Equilor Befektetési Zrt. hírlevele.
A Gap célja, hogy 2025 végére a kínai beszerzések arányát 3 százalék alá csökkentse, és 2026-ra egyetlen ország se tegye ki a beszerzések több mint 25 százalékát. A vállalat megerősítette 2025-ös kilátásait, 1–2 százalékos árbevétel-növekedést és 8–10 százalékos működési eredmény-növekedést várva. A vállalat papírjait pénteken komolyan megütötték, 20,18 százalékos zuhanással zárta a hetet a Gap.