|
| MTI Fotó: Balaton József |
A cég tavaly indította el az első „fesztiválbarát” szolgáltatását, ekkor nyitottak ugyanis először ideiglenes üzletet és grillzónát a Szigeten. A lépés annyira bejött a látogatóknak, hogy idén is folytatják, ezúttal három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon is ott lesznek a pop-up üzletekkel, ezt közölte az Aldi a Privátbankár.hu-val.
A boltokat így megtaláljuk majd a Sziget Fesztiválon, a Gyerek Szigeten, a VOLT-on, a Balaton Soundon és a FINA Világbajnokságon, mondta el Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. A gyerekeknek külön élményt kínálnak, a Gyerekszigeten ugyanis ők kasszázhatnak, tölthetnek árut és persze vásárolhatnak.
Mint egy rendes üzlet, csak kicsiben
Az áruházak mérettől függően 250–300 termékből álló kínálattal várják a vásárlókat, főleg a fesztiválozói igényekre szabva, így a friss zöldség-gyümölcs, pékáru, felvágottak, konzervek és tejtermékek mellett fagylalt, alkoholmentes italok, csokoládé és kozmetikumok is elérhetők lesznek. Emellett mind az öt ideiglenes ALDI üzletben működik majd „Azon melegében” látványpékség is, míg a zenei fesztiválokon a tavalyihoz hasonlóan az üzletek mellett nyitva tartó grillzónákban idén is ingyen sütik készre az ALDI-ban vásárolt friss és pácolt húsokat.
A gördülékeny kiszolgálásról áruházanként 7-15 munkatárs gondoskodik. A gyors fizetés érdekében valamennyi boltban csak bankkártyával, illetve a zenei fesztiválokon Festipay kártyával lehet majd fizetni, így a külföldről érkező vendégek is készpénzváltás nélkül tudnak vásárolni. Árak tekintetében egyébként ugyanannyiért vásárolhatunk, mint az állandó boltokban, ebben nem lesz változás.
Az Európai Bizottság elítélte, hogy kitiltottak öt európai tisztségviselőt az Egyesült Államokból.



