MTI Fotó: Balaton József |
A cég tavaly indította el az első „fesztiválbarát” szolgáltatását, ekkor nyitottak ugyanis először ideiglenes üzletet és grillzónát a Szigeten. A lépés annyira bejött a látogatóknak, hogy idén is folytatják, ezúttal három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon is ott lesznek a pop-up üzletekkel, ezt közölte az Aldi a Privátbankár.hu-val.
A boltokat így megtaláljuk majd a Sziget Fesztiválon, a Gyerek Szigeten, a VOLT-on, a Balaton Soundon és a FINA Világbajnokságon, mondta el Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. A gyerekeknek külön élményt kínálnak, a Gyerekszigeten ugyanis ők kasszázhatnak, tölthetnek árut és persze vásárolhatnak.
Mint egy rendes üzlet, csak kicsiben
Az áruházak mérettől függően 250–300 termékből álló kínálattal várják a vásárlókat, főleg a fesztiválozói igényekre szabva, így a friss zöldség-gyümölcs, pékáru, felvágottak, konzervek és tejtermékek mellett fagylalt, alkoholmentes italok, csokoládé és kozmetikumok is elérhetők lesznek. Emellett mind az öt ideiglenes ALDI üzletben működik majd „Azon melegében” látványpékség is, míg a zenei fesztiválokon a tavalyihoz hasonlóan az üzletek mellett nyitva tartó grillzónákban idén is ingyen sütik készre az ALDI-ban vásárolt friss és pácolt húsokat.
A gördülékeny kiszolgálásról áruházanként 7-15 munkatárs gondoskodik. A gyors fizetés érdekében valamennyi boltban csak bankkártyával, illetve a zenei fesztiválokon Festipay kártyával lehet majd fizetni, így a külföldről érkező vendégek is készpénzváltás nélkül tudnak vásárolni. Árak tekintetében egyébként ugyanannyiért vásárolhatunk, mint az állandó boltokban, ebben nem lesz változás.