2p
Szívesen kihúztuk volna magunkat a korábban vállalt kötelezettségünk alól, de úgy tűnik, muszáj lesz bevezetni a dugódíjat

Évi 10-12 ezer forint lesz a díj azoknak, akik átlépik Budapest közigazgatási határát és a belső zónát - írja a Figyelő. A lap szerint hiába győzködte az Európai Uniót a főpolgármester, teljesíteni kell a 4-es metró támogatási szerződésében vállalt kötelezettséget. Legkésőbb 2016 végéig be kell vezetni a sarcot.

A lap szerint egyelőre azt próbálja lemeccselni a kormány és a főváros vezetése, hogy ki mondja el az embereknek, hogy jön a dugódíj - ennek ugyanis biztos nem lesz pozitív politikai hatása. Azt írják: kézenfekvő megoldás lenne úgy kommunikálni az intézkedést, hogy "nem mi akartuk, hanem az EU".

Akkor talán parkoló is kellene

A Magyar Autóklub szerint nem várható el, hogy dugódíjat fizessenek a főváros vonzáskörzetében élők és a kényszerű átutazók mindaddig, amíg nem állnak rendelkezésre a teljes budapesti körgyűrű és az annak mentén tervezett P+R-parkolók, valamint az elővárosi vasútvonalak. Részletek >>

Csak azt tudjuk, mikor nem lesz és hol nem lesz

Három alternatívája van egyelőre a zónahatároknak, ezek között valóban szerepel a Hungária körgyűrű, ám az újságokban olvasható Nagykörút egyáltalán nem szerepel - mondta korábban Tarlós István. "2016 januárjától nem csak szándékunkban, de módunkban sincs bevezetni dugódíjat. Egyébként ma még jogszabály akadályozza ezt Magyarországon. Ha jól eltalált zónahatárok lesznek és igazságosan meghatározott díjak, nem lesz például duplikáció az útdíjjal, akkor nem ördögtől való gondolat" - mondta a főpolgármester.

A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Elbocsátásokra készül egy autógyár, világszerte küldenek el embereket
Privátbankár.hu | 2025. június 30. 17:12
Önkéntes létszámleépítést tervez a Nissan.
Vállalat Baj van a légzsákokkal – újabb autókat hívnak vissza
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 11:10
Sürgősen javítani kell.
Vállalat Furcsa mintát mutatnak a Mazda eladásának változásai
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 16:15
A Mazda Motor Corporation pénteki közleménye szerint az idén január-májusban értékesített járműveinek száma éves szinten 4,3 százalékkal 533 402-re emelkedett.
Vállalat A BYD újabb gyárépítést indít, kormányzati segítséggel
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 15:50
A kínai elektromos autógyártó 32 milliárd forintért épít buszgyártó üzemet Komáromban, jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken.
Vállalat Dobott egy hátast a Nike nyeresége
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 14:33
Az amerikai sportszergyártó nyeresége 86 százalékkal zuhant a negyedik pénzügyi negyedévében az eladások csökkenése és a költséges vállalati szerkezetátalakítás hatására.
Vállalat Nagy siker a kínai mobiltelefongyártó második ajtómodellje
Privátbankár.hu | 2025. június 27. 13:20
Xiaomi új SUV-jára leadott hatalmas megrendelések fokozzák a Teslával szembeni kihívásokat.
Vállalat Nagy bejelentést tett a Magyar Telekom
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 14:41
A Magyar Telekom 2025. június 26-án rendkívüli közgyűlést tartott, amelyen döntés született a Társaság passzív mobil infrastruktúra portfoliójának egy kizárólagos tulajdonú leányvállalatba történő szétválasztásáról.
Vállalat Lepacsizott a Mol és az MVM – befutott egy méretes olajszállítmány
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 09:59
Megérkezett a horvát kikötőbe.
Vállalat Óriási üzlet közeleg az olajiparban?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 09:14
80 milliárd dolláros biznisz lehet.
Vállalat Az Uber boszorkányos módszerrel jutott hatalmas profithoz?
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 17:31
Amerikai tudósok szerint egy algoritmus szisztematikusan megemelte a viteldíjakat a sofőrök és az utasok kárára. Korábban brit kutatók is erre jutottak. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG