Több mint ötödével, 4,4 milliárd euróra nőttek a német sportszergyártó, az Adidas eladásai a második negyedévben. A vállalat idén már negyedik alkalommal emelte meg az éves eladásokra vonatkozó előrejelzését, ezúttal 15-ről a "20 százalékot közelítő" értékre. Az Adidas éves szinten 35-39 százalékos nyereségnövekedést vár, ami 975 millió-1 milliárd euró közötti értéknek felel meg.
Forrás: adidas-group.com |
Az Adidasnak jól jött, hogy májusban véget ért a Chelsea angol futballklubbal kötött szerződése, amelyből nyereségesen szállt ki, és sokban hozzájárult ahhoz, hogy a német sportszergyártó 291 millió euróra növelte második negyedéves profitját. A kiszállással együtt az Adidas bejelentette, hogy csökkenti a futballklubok támogatására fordított marketingköltségeit, egyúttal többet költ a közösségi médiában, a sporteseményeken és az üzletekben való megjelenésre.