2p

Elfogadta a Zwack Unicum Nyrt. közgyűlése a vállalat igazgatóságának javaslatát, így a társaság 3,052 milliárd forint osztalékot fizet, ami névértékre vetítve 150 százalékos osztalékszintet jelent, részvényenként 1500 forintot.

A cég sajtóközleménye szerint az osztalék részvényarányos kifizetése július 30-án kezdődik.

A közgyűlés elfogadta a 2024-2025-ös üzleti évről és a 2025-2026-os tervekről szóló beszámolót is.

A társaság a 2024 április 1. és 2025 március 31. közötti 2024/2025-ös üzleti évben bruttó 38,788 milliárd forint árbevételt ért el, ami 5 százalékkal haladja meg az előző üzleti évit; éves eredménye 2,9 százalékkal nőtt, mintegy 2,9 milliárd forintot tett ki.

A nettó értékesítés – azaz a jövedéki adó, valamint a kötelező visszaváltási díj nélküli árbevétel – 24,05 milliárd forint volt a 2024/2025-ös üzleti évben, 6,9 százalékkal több, mint a bázisidőszakban. A 2025/26-os éves üzleti tervében a Zwack volumennövekedéssel számol, aminek alapja a belföldi fogyasztás bővülése.

A társaság 6,8 százalékos nettó árbevétel-emelkedést vár, és az elmúlt évhez nagyon hasonló, 2,9 milliárd forint feletti adózott eredmény elérését tervezi. A Zwack Unicum részvényeivel a BÉT prémium kategóriájában kereskednek. Az elmúlt egy évben a legalacsonyabb árfolyama 23 300 forint, a legmagasabb 33 200 forint volt.

 

A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Az Uber boszorkányos módszerrel jutott hatalmas profithoz?
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 17:31
Amerikai tudósok szerint egy algoritmus szisztematikusan megemelte a viteldíjakat a sofőrök és az utasok kárára. Korábban brit kutatók is erre jutottak. 
Vállalat Ilyen színben jött ki az OTP új, offshore-jüan kötvénye
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 11:57
Összesen 900 millió offshore-jüannyi zöldkötvényt bocsátott ki az OTP Csoport Luxemburgban, amelyre másfélszeres túljegyzés érkezett a hongkongi és szingapúri befektetők részéről.
Vállalat Megzökkent a kínai óriás? – a BYD lassítja termelését
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 11:30
A kínai elektromos autógyártó lassítja a termelést és elhalasztja a kapacitásbővítést kínai gyáraiban, állítják források.
Vállalat Csak esik, csak esik a Tesla értékesítése Európában
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 10:59
Májusban már ötödik hónapja zuhannak az eladások.
Vállalat Durva hibákat vétett a Boeing, lesújtó jelentés látott napvilágot
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 18:11
A repülőgépgyártó hírneve tovább romlik.
Vállalat Kínos autóvisszahívás: darabok válhatnak le a Fordokból
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 14:27
Amerikában akadt gondja a márkának.
Vállalat Furcsa manővereket láttak a Tesla önvezető taxijától
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 08:40
Csinált egy-két furcsa manővert a Tesla önvezető taxija, de a befektetőket egyelőre úgy tűnik, meggyőzte a Robotaxi.
Vállalat Bejelentést tett a Graphisoft Park, több mint duplázódhat a nyereség
Privátbankár.hu | 2025. június 23. 15:46
Értékesíti leányvállalatát a Graphisoft Park SE, a tranzakció eredményeképpen a társaság a korábban becsült 7 millió euró pro forma eredmény helyett mintegy 18 millió euró pro forma eredményt vár 2025-re – tette közzé a vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján hétfőn.
Vállalat A Tesla most már tényleg bevezeti robottaxi szolgáltatását
Privátbankár.hu | 2025. június 22. 11:38
Elon Musk Tesla jövőjéről alkotott elképzelését vasárnap nyilvánosan tesztelik, amikor Austinban, Texasban körülbelül egy tucat önvezető autó indít korlátozott, fizetős robottaxi szolgáltatást.
Vállalat A Boeingnek kisebb baja is nagyobb az indai tragédiánál – de ez akár az utolsó szeget is beverheti a cég koporsójába
Litván Dániel | 2025. június 21. 16:55
Még mindig nem tudjuk, alapvetően a gép vagy a pilóták hibája okozta a múlt heti katasztrófát. De a Boeing akkor sincs kint a vízből, ha nem a 787-essel van nagy baj. Hiába a hatalmas megrendelésállomány, a jövőben újabb veszélyes turbulenciák jöhetnek az óriáscég életében.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG